Avatar uživatele
sesednizkola

Jak sledovat zaměstnance najatého na rozhazování letáků do schránek?

Rád byc hse zeptal, zda nemáte s tímto zkušenosti at již jako zaměstnanci nebo jako zaměstnavatelé.
Napadlo mě akorát zakoupit GPS sledovač, některé umějí i historii uložit, a sledovat ho příležitostně na mapě jestli obchází danou trasu nebo letáky hodil do koše a sedí doma. Chci od hodiny, protože potřebuji aby opravdu házel do schránek a ne před dveře nebo na schránky.

Jak se tohle dělá ve velkých firmách které se tím zabývají? Práce je to poměrně nic moc, proto si myslím, že vyslat studenta s letákama do terénu bez rizika, že se na to vykašle a letáky vyhodí není možné. Děkuji.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? klumprt před 2731 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Zrovna dnes tu zvonil chlápek s lejstrem a ptal se jestli jsme dostali leták jisté firmy, který hned ukázal. Na to kolik různých letáků a nabídek chodí do schránky je toto naštěstí vzácné. Ono totiž docela obtěžuje, když někdo zvoní jen kvůli tomu, aby zkontroval jestli někdo udělal svoji práci pořádně. Pamatuji si ještě, že tu zvonili a ptali se na leták z jednoho supermarketu. Sakra jak můžou platit někoho, co se jen někde ptá zda-li dostali letáky. To prostě nepochopím.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Čas od času se u nás objeví zaměstnanec „jisté firmy“ a ptá se nás, jestli dostáváme do schránky jejich letáky. 🙂

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
McArthur

Ve firmách, které roznášejí letáky, se to dělá obvykle tak, že po plánované trase rozhazovače letáků chodí člověk, který kontroluje, zda-li letáky ve schránkách jsou. Kontrolor chodí obvykle půl hodiny až hodinu za rozhazovačem.

Dělá se to hlavně u nových lidí nebo v případě, že si zákazník stěžuje, že v nějaké lokalitě nebyly letáky rozneseny.

Druhá možnost je dotazníková, tj. „otravujete“ lidi, zda-li dostávají letáky či nikoliv. To se dá v provozovně překontrolovat pomocí dotazníku spojeného se soutěží nebo s nabídkou nějaké další akce.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
sesednizkola

minerz
No dobrý nápad, sice v mém případě asi používat nebudu, ale máme dvě možnosti už :) No nechápeš co? Tak je to něco za něco. Zaplatíš chlápka co se zeptá a dozvíš se…když mu řekne 50 lidí za sebou, že leták od teto firmy nikdy nedostal, tak alespon ví, že platí zbytečně tupce co letáky místo do schránek háže do poplnice a může najmout někoho kdo si své práce bude vážit víc. Tahle investice se přeci vyplatí :)

před 2731 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Jo asi máš pravdu, ale i tak není v tom i snaha zdůraznit i to, že ten leták skutečně dorazil a když si naěj člověk vzpomene, že jej třeba zkusí i najít a projde si ho, když už to má po ruce? Asi je v tom i jistá vychytralost prodejců a zajímavá taktika. Pokud to takto začne dělat více firem, tak ovšem přibudou lidé kteří si dají na schráku vzkat. Nechci reklamu a že jsem takových nálepek už viděl, když jsem kdysi roznášel sám letáky. Vyhodit je by mě ani nenapadlo. Snažil jsem se to brát zodpovědně. Když člověk nemá trochu návyk dělat věci pořádně, tak to pak začne flákat častěji, než když má nějakou vůli dokončit svou práci poctivě.

před 2731 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání