Avatar uživatele
Registrovaný

Jak se zbavit bolesti zád?

Ahoj, při skoro při každé činnosti mi bolí tahle čast zad : https://scontent-vie1-1.xx.fbc dn.net/… při delší chůzí, sezení, posilování atd. Bohužel se u mě stalo zvykem sedět takhle : http://photos2.demandstudios.c om/… . Myslíte si, že to bude tím? Dnes jsem zkoušel celý den ve škole sedět "normálně" a celý den mě to bolelo ještě víc.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Zkuste si pořídit tento polštář, když nepomůže navštivte ortopeda

Dynamicko-směrový polštář
pro zdravé sezení a odstranění bolesti zad

Aktivní sezení snižuje negativní důsledky sedu, kterými jsou funkční poruchy pohybového aparátu (vznik skolióz - vybočení páteře do strany), strukturální změny páteře a kloubů nebo poškození meziobratlových plotének. Aktivním sezením cvičíme, čímž aktivujeme cirkulaci krve. Při tomto zdravém sezení dochází k lepšímu prokrvování tkání a orgánů, což pozitivně ovlivňuje nejen
stav tělesných buněk, ale i celkovou kondici našeho těla.
zdoj s videem :
http://www.dynasit.com/…
Doplňuji:
Mám doma tento zdravotní nafukovací polštářek,
ale nenafuju si ho doplna dala mi ho kamarádka
Softgym Over - 26cm
http://www.zdravionline.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Tady nikdo diagnozu nedokáže určit. Doporučuji navštívit lékaře.


Avatar uživatele
Bronzový

ve škole a bolej záda? zajdi si k doktoroj.


...já se nedávno proletěl ze střechy a bolej mě záda? Jo, jako prase.
Do práce stejně musím


Avatar uživatele
Stříbrný

Chtěla jsem ti doporučit tentýž trénovací měkký míč za záda, ale briketka mě předběhla ve svém třetím odkazu:-). Doporučuji si ho pořídit.:-)
Sedíš úplně špatně. Neopíráš se o záda, záda máš úplně volná, navíc do oblouku ohnutá a za chvíli tě budou bolet záda celá. Navíc tímto posezem tlačíš na poslední kousek páteře, na kostrč, která tě samozřejmě bolí od normálního otlačení a tím, že je na ten malý výrůstek přenesena celá tíha zad. Nemůžeš přece čekat, že se ti to za jeden den jiného sezení bolest zlepší.
Při sezení musíš mít opřenou celou délku zad o opěradlo židle. A nehrbit se, pak by tě bolela zase krční a bederní páteř. Páteř při sezení by měla být správně ve svislé poloze, opírající se celá o židli. Doporučovala bych pár týdnů cvičit cviky na posílení zad a koupit si ten balonek.:-)


Avatar uživatele
Zlatý

Kup si nafukovací gymnastický míč ( podle Tvé výšky ) a sedni si na něj. Výborně odlehčí páteř. Sedím na něm doma téměř pořád. :-))

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

briketka10

pardon spletla jsem si pojmy
kamarádka mi dala míček :-DD

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.