Avatar uživatele
Registrovaný

Jak se přinutit cvičit?

Potřebuji se nějak přinutit cvičit, protože si připadám tlustá... :(
Všichni kolem mne jsou strašně hubení a já mám pocit, že prostě potřebuji zhubnout! Poradíte mi, prosím, nějaké jednoduché cviky, abych docílila štíhlejší postavy? :) Ze začátku bych potřebovala něco jednoduššího a později bych přidávala na obtížnosti...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Bronzový

Je to jednoduché, musíš být kreativní, nemusíš chodit denně na tři hodiny do posilovny, tak nejdříve začni tím, že denně uděláš třeba deset dřepů, a co týden k tomu přičtěš jeden dřep, tak se ti to bude krásně pomalu navyšovat a ty se nestrháš. Pamatuj si, že hubnutí, resp. "svalení" jde pomalu, ale když jsi poctivá a trpělivá, dočkáš se. Chce to hlavně praktické nápady, jednu dobu jsem třeba rozmístila po bytě papírky s různými úkoly, např.: "udělej dva kliky" atd. a vždy, když jsem na papírek narazila, musela jsem to udělat, a co týden jsem papírky přemisťovala a občas nějaký přidala nebo pozměnila, abych to měla opravdu rozmanité.
Pokud máš ráda pohyb, je tu další možnost; tanec. Jestli chceš, můžeš chodit do kurzů tance atd., ale nemusíš, jestli máš rytmus v těle a ráda se vžiješ do písničky, můžeš tancovat sama, jen tak, nemusíš si vymýšlet nějaké složité kreace, stačí třeba hopsat do rytmu, a ono je to vážně účinné.
Nezapomeň se mírně cvičit třeba po cestě do školy, obzvláště, když jdeš tak tak, no tam se malý sprinteček na rozhýbání nohou vždy hodí.
Doufám, že jsem pomohla, nezapomeň být kreativní a hlavně jez zdravá jídla :-D
Klarča

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Nejlepe se zhubne pri pravidelne aerobni cinnosti provozovane idealne 3az4x tydne cca. 45min. Bohate staci rychla chuze, nebo klus. Zkratka pohyb o takove intezite, abys pri nem mohla jeste mluvit. Pokud uz, jak se rika popadas dech, je to prilis, zvolni. Toto je prakticky nejefektivnejsi zpusob, neni treba casem pridavat na obtiznosti. Naopak, pokud bys pridavala a behala jak o zivot, neni to o hubnuti, ale o zvysovani fyzicke kondice. Muzes samozrejme zaradit i nejake cviky na bricho, zadek, nohy atd. ale bez aerobni faze to nebude mit takove vysledky. Myslis-li to vazne, porid si sporttester, ktery ti bude hlidat tepovou frekvenci. Idealni rozsah je odvisly od vice hodnot, veku atd.(Internet je plny vzorecku pro spravny vypocet), ale v zasade se da rict, ze by ses mela pohybovat kolem 130 tepu za minutu. Sam jsem byl vcelku prekvapen, jak lehce se mi trenovalo a jak pozvolny beh tyto hodnoty splnil. Bez nej jsem makal daleko vice. Postupem casu bues mirne pridavat, protoze jak se ti bude zvysovat kondice, tak pro dosazeni stejnych hodnot budes muset zvysovat zatez. Velice dulezity je tez jidelnicek. Mensi porce nutricne vyvazene stravy, necvicit hladova a po cviceni svacina. Ale to uz je na jinou debatu.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.