Avatar uživatele
Buenka

Jak se odhlásit z trvalého bydliště u rodičů?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat asi za 3 měsíce se chci odstěhovat od rodičů a žít s přítelem.Ale ten
má pořád trvalé bydliště u svých rodičů,alwe bydlí v podnájmu u jednoho pána který má rodinný
barák,Chci se zeptat jestli nahlásit změnu bydliště u toho pána když u něj bydlí i můj přítel a pak jak to bude
s tím mým trvalým bydlištěm u našich,kdy se to zruší?A jak to bude na pojištovně? Jestli i tam nahlásit hned že se budu stěhovat nebo až budu odstěhovana?A ještě jedna otázka
,chodí mi přídavky na dítě a když si zruším pobyt
u našich jak to bude s vyzvedáváním,pro­tože jsem studentka a ted maturuji tudíž ted musím odhlásit přídavky,ale ještě mi budou chodit? Jak dlohou dobu?Děkuji za odpověd

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5071 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

Já bych, pokud to lze, trvalé bydliště u rodičů nerušila. Co když vám ten pán dá výpověď a budete třeeba chvíli shánět jiné bydlení?
A třeba také ani ten pán nebude chtít, abyste tam měli trvalý pobyt.
A co s tou pojišťovnou?
Je rozdíl, kde máte trvalé bydliště a kterou adresu udáte jako korespondenční – tj.pro doručování pošty.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
člověk

fakt maturujete,nebo končíte mateřskou školu,maturita není to co napovídáte učitelum,ale to že umíte žít,a to vám asi nepujde jak budete jednat bez uvažování,
přečtěte si dotazy paní,která se dovolává pochopení,protože ji opustil přítel a nechal jí a dvě děti
a také se zajímejte,jak získat přítele,který vám bude schopen zajistit vlastní bydlení a to jste ještě neskusila pracovat…
Už toho nechám,ale asi vám toto nemá kdo říst

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
standa

Ve vašich 19 letech vám zmiňované starosti vůbec nezávidím… a vězte, že starost o nový záznam adresy do občanky je tou poslední starostí co byste v této době měla mít.

Doporučení:

  • adresu trvalého pobytu si určitě neměňte !