Avatar uživatele
Pokročilý

Jak se nějak protáhnout v kanceláři? Jsem úplně rozlámaná z toho sezení.

jsem na praxi teprv druhý den a už mě bolí záda a za krkem a vůbec nevyhovuje mi židle a výška stolu a dělám stereotypní práci a skoro se nezvednu ze židle :/ potřebuju se čas od času nějak protáhnout a nevím jak, nechci tam být za magora a dělat tam nějaký dřepy...
Doplňuji:
tak jsem se dneska zkoušela občas protahovat a asi to vyznělo tak, že nemám co na práci, takže mi hned nějakou další přidali... :/ oni jsou snad roboti, vydrží celý den sedět na zadku, div že si odskočí na toaletu...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Dá sa dokonca aj posediačky cvičiť.
1 - Pri sedení sa vystrite, neopierajte sa,
2 - zopár krát prehnite chrbát dopredu-dozadu-doľava-doprava
3 - dlaňami sa oprite vzadu na krku. lakte potlačte čo najviac dozadu opakujte aspoň 3x
4 - hlava dozadu-dopredu-doľava-doprava točte hlavou, pri pohyboch hlavy pozerajte čo najviac v smere pohybu hlavy
5 - narovnajte nohy striedavo kmitajte s prerušovaným napínaním svalov
6 - chodidlá napínajte špičky hore-dole
7 - voľne spustite ruky a kmitaním uvolnite zápästia
a podobne
...
ak nemôžte vstať takto v sede opakujte aspoň 1x za hodinu.
Postojačky si doplňte cviky opretím rukami o stôl a hlboké predklony a záklony s rukami ďaleko za hlavu. Mierny poklus na mieste, len na špičkách. Zopár drepov so súčasným otáčaním drieku doľava-doprava
Čas: od 5 do 10 minút.
...
Verte, ak nejaký magor začne s takým cvikmi, najprv sa budú všetci dívať a ťukať si prstom na čelo. Neskôr sa pripoja, hlavne keď uvidia, ako po takej rozcvičke nemáte žiadne problémy s únavou a bolesťami.
Je to lepšie než cigaretka a kávička.

zdroj: vlastná skúsenosť "magora"
Doplňuji:
Je to obyčajná závisť, vy to dokážete, oni nie.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

ano jak na to nejsi zvyklá je to náročné ,

hodně pomohou úklony hlavou nalevo ,napravo dopředu ,dozadu .....na židli jakoby zaklonit se a lopatkami se snažit přes opěrku natáhnout prostě uvolnit zádové a šíjové svaly

nastav si židli tak abys měla pohodlný posez nebo popros vedoucí ,zda by ti to někdo nenastavil-

jistě i se projít na wc pomůže tam si prostě protáhnout ruce a udělat pár cviků a opláchnout se /osvěžit/

pro mě je hrůza dlouho sedět


Avatar uživatele
Zlatý

Vstát, jít otevřít a zavčít okno, dost pomůže chvíli si na židli místo sednutí kleknout


Avatar uživatele

Led , vcera mi volal syn , ze nam zemrel 14 lety kocourek. Ted jsem se alespon diky vasemu " zdroji " alespon zase zasmala. -iv-
Doplňuji:
P.S. Prominte Weronig .. chtela jsem to napsat do diskuze , vim ze je led cte , ale uz se stalo .. -iv-


Avatar uživatele
Zlatý

V kanceláři se protahuju běžně, klidně bych si mohl i zacvičit. Když můžou ostatní na cigárko, proč ty bys nemohla mít pětiminutovou rozcvičku. Že vymrčují? Tak ať. Zas to neber tak vážně, ono to tvoje cvičení je beztak rozptýlení i pro ně, to si o tobě nemůžou ani pokecat? :DD


Avatar uživatele
Zlatý

Já myslím, že nenápadně to nepůjde ? Co si jít zacvičit na záchod ?

http://doma.nova.cz/…


Avatar uživatele
Bronzový

Tož si zavěste nad PC kruhy.Prý je to dobré...
Myšleno jako sranda.Vždycky se najde příležitost zacvičit si,jenom to chce chtít.Ostatní ať si trhnou nohou,jde o vaše zdraví.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1607
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1280
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.