Avatar uživatele
MITKEPEK

Jak se naučit správně kouřit fajfku?

Chtěl bych se pustit do kouření fajfky – jsem totální začátečník, nemám v tom směru vůbec zkušenosti ani vybavení, tak prosím poraďte jak začít. Nejlepší by byl odkaz na nějaké české stránky, blogy, atd.. díky

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4501 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
SellLolAcc

vim ze tohle asi nebude odpoved na tvou otazku, ale radim ti kdyz nemas zkusenosti s tim tak ni nezacinej, moderni je nekourit, akorat se zabijis… a jeste za to platis

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Damiana

No tedy? Snad to nemáš jako novoroční předsevzetí?: Naučím se správně bafat! Kdekdo se snaží kuřáckého zlozvyku zbavit a ty takhle. Další potenciální smraďoch v restauracích…:-(

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym