Avatar uživatele
anonym

Jak se může zachovat podnik při vyrovnávání záporného konta pracovní doby

Pracuji ve společnosti,která zavedla konto pracovní doby.Nastala situace,kdy část hodin se samozřejmě nadělala,ale zakázky už nejsou a konto pracovní doby ještě není stále vyrovnané,zaměs­tnanci neměli příležitost vše vyrovnat zpět.Jak se má firma zachovat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5293 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
standa

V zásadě by firma měla postupovat podle ujednání, která jsou definována v pracovních smlouvách.

Aniž bych znal detaily, tak se domnívám, že popisovaná situace „…ale zakázky už nejsou“ má znaky překážky v práci ze strany zaměstnavatele, které zjednodušeně řečeno zaměstnavatel musí v určité výši proplatit tak jako tak.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek