Avatar uživatele
Registrovaný

Jak se může zachovat podnik při vyrovnávání záporného konta pracovní doby

Pracuji ve společnosti,která zavedla konto pracovní doby.Nastala situace,kdy část hodin se samozřejmě nadělala,ale zakázky už nejsou a konto pracovní doby ještě není stále vyrovnané,zaměstnanci neměli příležitost vše vyrovnat zpět.Jak se má firma zachovat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

V zásadě by firma měla postupovat podle ujednání, která jsou definována v pracovních smlouvách.

Aniž bych znal detaily, tak se domnívám, že popisovaná situace "...ale zakázky už nejsou" má znaky překážky v práci ze strany zaměstnavatele, které zjednodušeně řečeno zaměstnavatel musí v určité výši proplatit tak jako tak.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.