Pracuji ve společnosti,která zavedla konto pracovní doby.Nastala situace,kdy část hodin se samozřejmě nadělala,ale zakázky už nejsou a konto pracovní doby ještě není stále vyrovnané,zaměstnanci neměli příležitost vše vyrovnat zpět.Jak se má firma zachovat?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5293 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V zásadě by firma měla postupovat podle ujednání, která jsou definována v pracovních smlouvách.
Aniž bych znal detaily, tak se domnívám, že popisovaná situace „…ale zakázky už nejsou“ má znaky překážky v práci ze strany zaměstnavatele, které zjednodušeně řečeno zaměstnavatel musí v určité výši proplatit tak jako tak.
0
před 5274 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek