Avatar uživatele
Registrovaný

Jak se bránit při reklamaci mobilu?

Koupil jsem si u Alzy mobil a po třech týdnech se mi sekl displej. Velmi "erudovaný" pracovník za přepážkou odborně posoudil mobil a řekl, že kvůli malému škrábanci mi reklamaci neuznávají.. Tak jsem ho nechal poslat na posouzení do Huawei servisu přes Alzu. Telefono po asi SESTI týdnech vrátili, že je mechanicky poškozen. Se škrábancem displej NEMÁ nic společného, neboť jsem ho škrábnul druhý den koupě a tři týdny běžel na jedničku. Jsem z toho úplně vedle. Spotřebitel nemá šanci. Máte někdo zkušenosti?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

"telefon po ŠESTI týdnech vrátili" ? Reklamace musí být vyřízena do max 30ti dnů a jestliže nebyla vyřízena do této doby,tak ze zákona Vám musí vrátit peníze v plné výši a je jedno jak ta reklamace dopadla nebo nedopadla,protože 30 dnů uběhlo.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

No mě při podobné situaci pomohlo pohrozit ČOI-kou, neboli Českou Obchodní Inspekcí. Dále existuje pár dalších organizací na ochranu spotřebitele. Zkuste trochu tvrdší taktiku.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 669
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.