Avatar uživatele
hawranek

Jak s vycházkama při nemocenské?

Chci se jen zeptat, protože jsem 2 měsíce v nové práci a jsem teď na nemocenské, nikdy předtím jsem na HPP nebyla, byla jsem student, tak nevím, jak to chodí…podle zákona má nemocný nárok na max. 6 hodin vycházek, ale doktor mi tam nenapsal časy…jde mi jen o to, abych si mohla dojít nakoupit, nebude průser? 😁

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3822 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
brillant

Když lékař nenapsal dobu vycházek, tak si nemůžete dojít ani nakoupit. (výcházky nemáte od lékaře povoleny).

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Ano, maximálně šest hodin denně, jde taky o to, jakou nemoc máš. Když budeš mít angínu, nebo chřipku, nebo třeba nešťovice, prostě nemoc, kterou můžeš přenést dál, nebo ti jen u ní vycházka víc ublíží, než pomůže, tak ti nenapíše nic, ale pokud budeš mít třeba zlomeninu, nebo tak něco, tak ano. Nezapomeň i na to, že musíš mít i čitelně napsáno své jméno na zvonku, a dveřích od bytu, nebo u domu dobře a viditelně napsáno, jinak tě nenajde, on si s tím nebude lámat hlavu, ve kterých dveřích to vlastně bydlíš, pamatuju se, že moje kolegyně měla velký průšvih, že nebyla doma, ale ona právě udělala tu chybu, že neměla nic označeného, ono se taky dost těžko vysvětluje, že jsi spala tak tvrdě, že jsi zvonek, nebo klepání neslyšela, hlavně když bydlíš třeba sama. Ale tebe se to netýká, protože ti žádné vycházky lékař nenapsal, takže doporučuju sedět doma, nebo vysvětlit lékaři, že prostě bydlíš sama a nakoupit si musíš, tak on to nějak snad udělá, pokud s ním bude řeč.Přece tam neumřeš hlady.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit


Avatar uživatele
anonym