Avatar uživatele
Bronzový

Jak postupovat při reklamaci tabletu?

Můj tablet jsem po 22 měsících používání reklamoval. Reklamace trvá již déle než měsíc. Můžu žádat vrácení peněz v plné výši?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Kontaktuj prodejce, kde jsi uplatňoval reklamaci a zeptej se na stav věci.
Můžeš také poslat doporučený dopis nebo mail, abys měl potvrzení.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Ano můžete žádat buď peníze nebo věc vyměnit za novou.

Zdroj: http://business.center.cz/busi ness/pravo/ochrana_spotrebitel e/reklamacni_lhuty.aspx


Avatar uživatele
Zlatý

Ano - pokud doba reklamace přesáhne 30 dnů, můžeš zrušit kupní smlouvu, peníze ti prodejce vrátí v plné výši.
;-)


Avatar uživatele
Pokročilý

"Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy." Zákon o ochraně spotřebitele, § 19: http://zakony.centrum.cz/…


Avatar uživatele
Bronzový

Jak píše ReHu, nejprve kontaktuj prodejce. Ostatně to jsi měl udělat jako první. Pokud tablet leží u prodejce na skladě jako nevyzvednutá reklamace, není to problém prodejce, ale zákazníka. Pokud ale tablet stále není opravený nebo vyměněný, máš možnost odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení celé kupní ceny včetně nákladů na reklamaci. Nebo ho můžeš vyměnit za nový kus u stejného prodejce.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 428
Zlatý gecco 274
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 266
Zlatý mosoj 240
Zlatý briketka10 150
Zlatý annas 148
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 110
Zlatý quentos 110

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.