Avatar uživatele
Registrovaný

Jak postupovat při 3x stejné závadě mob.telefonu Nokia 6330 classik

Jedná se o stejnou závadu-výpadek softvéru uvedeného telefonu,který se musí vždy v servisu opět nainstalovat.Telefon je stále v záruce. Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

po třetí reklamaci byste měl mít nárok na vrácení peněz

zde se přesvědčte

http://www.omlazeni.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pokud jde o třetí závadu, která se projevuje stejně jako dvě předchozí (a uznané) máte právo na odstoupení od smlouvy. Postup bude takový, že půjdete s telefonem a účtenkou na prodejnu, kde jste telefon koupil (nebo na jinou provozovnu téhož podnikatele) a oznámíte jim závadu telefonu. Sepíší s vámi reklamační protokol ve kterém uvedete, že jako způsob vyřízení reklamace chcete "odstoupit od smlouvy". Pak to podepíšete (před tím si to ale přečtěte znovu - obchodníci rádi místo odstoupení od sml. schválně zaškrnou opravit...). Do 30 dní reklamaci vyřídí a pokud bude důvodná, tak vám vrátí peníze. Pokud vám ji zamítnou, obraťte se na ČOI a nechejte si udělat znalecký posudek na telefon. Pokud to nestihnou vyřídit do 30 dní, tak máte další právní důvod na odstoupení od smlouvy (tím líp pro vás). Hezký den.


Avatar uživatele
Pokročilý

Tak to by letělo z okna..

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.