Avatar uživatele
Pokročilý

Jak posilovat břišní svalstvo jinak než sedlehama ??

Jde o to že když cvičím sedlehy tak mě bolí dole v zádech , co jsem se dočetl tak to špatně cvičím ale nejde mi koncentrovaně cvičit a přitahovat se jen silou břicha jelikož v něm nemám ještě takovou sílu ,dělám denně 300 kliků a chtěl jsem zařadit i cviky na břicho jelikož jsem na něj zapomněl , tak jak jinak ale lehčeji jde posilovat břicho bez použití nářadí doma ?.....

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Nemusíte dělat úplný "sedleh". Pokud vás z nějakého důvodu bolí záda při tomto cviku, tak použijte jeho "odlehčenou" variaci, kdy zvedáte ramena, ale spodní část zad zůstává na podložce. Prostě je to takový "půlsedleh", v nejvyšším bodě při "zatnutí" břišního svalstva zůstaňte tak vteřinu a pak povolte.
Jinak byste se měl před cvičením řádně zahřát a protáhnout hlavně to svalstvo, které se chystáte procvičit. Předejde se tak problémům, bolestem a úrazům. Samotná rozvička by měla trvat alespoň 3-5 minut.
Dobré je taky zajít do nějakého fitcentra a tam si od odborníka nechat navrhnout domácí cvičební plán. Nestojí to moc a máte jistotu, že cviky budou vyvážené.


Avatar uživatele
Bronzový

Dělat sed lehy až nahoru je prostě kravina. Já sám posiluji ve fitku denně, tak vím, co a jak cvičit.
Pokud cvičíš doma, udělej si plán. Sedy-lehy (30krát,3 serie) A dělej je tak, že si lehneš na záda, pokrčíš nohy a pak se zvedneš jenom asi 20cm nad zem a pak zase dolů. Tohle cvičení je velmi účinné a už po 30ti tě to bude strašně bolet, je to ale jenom na spodní bř. svalstvo.
Potom si domů pořiď hrazdu za pár stovek, dej mezi futra a přitahuj se, cviky na záda, a nebo se chyť a pak zvedej nohy nahoru a dolu.
A více cviků tady: http://www.posilka.tv/…
Ale musíš cvičit aspoň 3 dny v týdnu po dobu půl hodiny na jednu část těla, nemá cenu posilovat břicho třeba dvě hodiny.. to je blbost.. :)
Pak zkus chodit běhat ven, plavat apod.. :) Musíš zpevnit celé tělo, ne jen břicho.. hlavně se soustřeď na hrudník.


Avatar uživatele
Pokročilý

Zkus zkracovačky.Pokrč nohy,dej je do vzduchu,ruce za hlavu a zvedá se jen horní část trupu.Pozor:rukama si nepomàhej,nahoru výdech dolů nádech.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 245
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 99
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.