Avatar uživatele
SpiderRoy

Jak podat přihlášku na střední školu když už jednu střední mám?

Zdravím, chtěl bych si podat přihlášku na jednu (možná víc) střední školu. Loni jsem odmaturoval, a teďkom jsem ve třetáku automechanika, takže tento školní rok zakončuji výučním listem. Chci se zeptat, jak mám teda vyplnit přihlášku na danou střední školu, co se týče známek? Mám použít známky z oboru z kterého jsem maturoval? Nebo zajít na základní školu a od nich si to nechat vypsat a ověřit? Z přihlášky střední školy, na kterou chci jít jsem vyčetl, že, cituji: " Vyplní škola (zpravidla základní, speciální nebo střední) nebo uchazeč, uvede chování a prospěch v návaznosti na kritéria přijímání, zpravidla za poslední dva ročníky základní, speciální nebo střední školy, nebo se přiloží ověřené kopie vysvědčení." Upozorňuji, že teďkom jak studuji, tak mám uvolněné některé předměty takže nejsem ze všech klasifikován takže z tohoto oboru (automechanik) použít známky nejde. Teď když jsem si to přečetl xkrát tak mohu vlastně využít 3 a 4 ročník střední školy že? Děkuji za informace

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, gagaga před 3733 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Jsem překvapená, že chcete jít po maturitě znova na střední školu. Nebyla by lepší pro vás vyšší odborná škola?

Je to určitě neobvyklý případ, i když se objeví. Projděte si vyjádření, zkušenosti jednoho maturanta, který šel po maturitě zpátky na střední.

http://www.vy­sokeskoly.cz/cla­nek/co-po-maturite-zpatky-na-stredni

Domnívám se, že by bylo lepší zeptat se přímo na střední škole, jaké hodnocení budou na přihlášce požadovat. Uvádíte navíc jistě úlevy. z předmětů. Je to specifický případ, proto je nejlepší obrátit se přímo na ředitelství školy.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek