Avatar uživatele
Registrovaný

Jak nejlépe zaživit tělo, aby nepřibíralo na váze? A čím?

Prosím o radu, názor. Děkuji :-)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Již rok nejím sladké - jen občas si dám víceprocentní hořkou čokoládu - jinak se nepřejídám, zhubla jsem. Chce jíst málo, ale častěji, mí pevnou vůli...

Nejsem diabetik ...

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Především pohyb a vyloučit živočišné tuky a cukry.Jíst pravidelně v menších porcích a nižší kalorickou hodnotou.


Avatar uživatele
Zlatý

Energetická bilance musí být vyrovnaná.
Jíst jenom tolik kolik tělo spálí a je jedno co a v jaké formě potravu přijímáte. Takže počítat a vážit se. Pokud přibíráte musíte na něčem ubrat nebo přidat na pohybu.
Docela jednoduché že !


Avatar uživatele
Zlatý

Stručně řečeno, žádné buchty a knedlíky, ale libové maso a zelenina. A samozřejmě pohyb.


Avatar uživatele
Stříbrný

Tak jsem to tady pracně vypisovala a nakonec se mi to smazalo, tak se pokusím ještě jednou. Tělo potřebuje pravidelnost, takže jíst menší porce vícekrát denně. Tělo si takle zvykne na pravidelný přísun a bude dělat zásoby jen minimálně. Pokuj nejíš pravidelně, tělo nebude vědět, kdy mu zas dáš najíst, tak si začne ty zásoby vytvářet. Takle můžeš jíst v podstatě cokoliv, ale nepřeháněj to s tučnými a sladkými jídly. Není nad pestrou stravu - takže si nedávej každý den jako přílohu brambory, ale střídej to s rýži, čočkou, knedlíkem ... atd. můžeš zkusit třeba i "zdravou" výživu - kuskus apod. Hlavně jez ovoce a zeleninu, libové maso, každý den nějaké to pečivo ... Snad jsem alespon trochu pomohla =) Kdyby mě něco napadlo - doplním.


Avatar uživatele
Bronzový

Jíst menší porce a často, hlavně nenechat tělo hladovět. O tom, co se má a nemá jíst se snad ani netřeba rozepisovat, je toho lný internet a myslím, že většina lidí to má i v podvědomí. Jen to dodržet! :-)


Avatar uživatele
Bronzový

Zelenina (různorodá - různých barev), čistá voda nebo čaje (aspoň 2,5l denně), trochu ovoce, celozrnné výrobky, těstoviny/rýže

hlavní je pravidelnost jídel (2-3 hodiny po sobě, menší porce)

pohybu není potřeba tolik, řiká se, že je to u hubnutí 70% strava, 30% pohyb

zkus se nestresovat (nebudeš mít chuť tolik na sladký) a hlavně se nějak zaměstnant (abys nejedla z nudy)

jako doplněk je skvělá guarana, zažene částečně hlad (nebo spíš potlačí chuť k jídlu) a dá ti energii, plus má regenerační účinky...

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.