Jak nahradit cigaretu při depresivních stavech?

Dobrý den,
jsem nekuřák. Mám doma spoustu problémů s otcem. Neváží si mě, nelíbí se mu, že studuji vysokou školu a navíc podvádí mamku. Z toho mám často (co druhý, třetí den) depresivní stavy. Nic se mi nechce dělat, bolí mě hlava a navíc mám furt pocit hladu (i když cítím, že jsem nasycený). Byl jsem na návštěvě u psychiatra, napsal mi Cipralex ten nejlehčí a poslal domů, ať se za půl roku ukážu. Co mi pomáhá, je cigareta. Četl jsem si, že cigareta uvolňuje stejné látky, jako antidepresiva, akorát okamžitě. Proto, když si zapálím (a stačí mi dvě - tři potažení) hned se mi zvedne nálada a všechny chmury jsou pryč až do následujícího příchodů nových depresivních stavů. Můžu se zeptat, zdali existuje nějaký jiný způsob, jak si tento pocit přivodit jinak, než cigaretou ? Zkoušel jsem vše, jít na čerstvý vzduch, zacvičit si, začít si číst, ale nic mi nepomáhá, až na tu cigaretu. Děkuji za odpověď.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Stříbrný

Psychiatr, který napíše svému prvnímu pacientovi léky a pozve si ho až za půl roku? No to mě podrž. Aniž by se snažil o psychologickou léčbu pravidelnými rozhovory s pacientem, alespoň 1-2x měsíčně?? Nehledě na to, že každý psychiatr by si měl ověřit účinek nově nasazených léků během max. dalšího měsíce? Na kterýho vola jsi narazil? Radím jen změnit psychiatra.

Další odpovědi:

Zlatý