Avatar uživatele
Registrovaný

Jak naceňovat zboží v maloobchodě?2

Jak naceňovat zboží v maloobchodě? jde o to kolik si můžu přihodit?když je například nákupní cena 200kč,o kolik procent mužu jít nahoru,existují nějaké limity nebo omezení že můžu minimálně "tolik" a maximálně "tolik" ?prosím o radu děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Žádná "zákonná" omezení nebo limity, jak uvádíte v dotazu, neexistují ! Tvorba ceny je úplně svobodná...

Tedy svobodná do té míry, aby výsledná cena byla konkurenceschopná, aby byla přijatelná pro kupující, a aby ve svém součtu předpokládaného obratu pokryla všechny potřebné náklady (tj. od nákladů na pořízení zboží, přes ostatní přímé i nepřímé náklady až po přiměřený zisk)

Přeji hodně štěstí v podnikání ! :-)


Avatar uživatele
Registrovaný

Dovolím si doplnit Standu. Klíčová je jeho věta "ostatní přímé a nepřímé náklady". Těch je totiž strašně moc a podnikatel je musí všechny započítat, jinak bude - aby prodal - prodávat fakticky pod cenou, i když si mne ruce, kolik na tom prodaném kusu vydělal. Proto taky krachuje velké procento menších prodejců. V současné krizi je dost těžké správně stanovit cenu a některé zdánlivě výhodné nákupy se nakonec ukáží jako ztrátové. Hodně štěstí.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 689
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 211
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.