Avatar uživatele
Pokročilý

Jak na reklamaci PC. Dobrý den, už jendou jsem reklamovala PC (notebook) a nyní se chystám znova. Nevydrží mi baterie už

ani hodinu a počítač mi píše "Zvažte možnost výměny baterie". Tuším že se opět budou vymlouvat na "vady způsobené opotřebením" ale tentokrát nechci aby jim to prošlo, chtěla bych se zeptat jestli někdo nemáte typy jak vyreklamovat, popř co u toho říct, napsat aby se z toho nemohli vykroutit.
Už jsem reklamovala to, že mi vypadavá nabíječka z konektoru a na to mi právě napsali, že se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, jenomže ted nastal problém, že kdykoliv se trochu konetor vytáhne ze zdířky tak začne hlučit a už se mi stalo, že jsem se o něj dost bolestivě spalila. TAkže bych jim nam napsala i tohle. Díky za pomoc
Doplňuji:
Jeěte doplním- drív mi počítač napsal(když byl vybitý) at připojím nabíječku, nyní nic nenapíše a prostě se vypne

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Vada nebude v baterii, ale ve vadném napájecím konektoru. Tímto konektorem kvačí docela slušný proud, řádově v ampérech, takže kontakty musí mít minimální přechodový odpor a i mechanicky musí být v pořádku. Pro provoz ntb je důležitý, je naprosto vyloučené, že by se opotřebil během záruky. Trvejte nekompromisně na jeho výměně. V případě, že by vám prodejce nevyhověl, jděte bez obav do sporu pomocí soudního znalce.
Baterie má omezenou záruku, protože se považuje za spotřební zboží. Na mechanickou část baterie je záruka 24 měsíců, na její kapacitu ale jen 6 měsíců.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Začnu od konce: je možné, že máte špatné nastavení na upozornění v počítači, zkontrolujte si ho.

Co se týče reklamace baterie: je skutečně bohužel normální, že výkonnost baterie časem klesá; já používám notebook denně a výdrž mé baterky je cca 2 roky. Teď si musím kupovat novou, vydrží mi tak 20 minut (původně vydržela dvě hodiny). Jak dlouho ji máte? Pokud chvíli, a původně vydržela třeba 4 hodiny, tak to určitě normální není. Ale pokud jste na tom jak já, tak to bohužel normální je a je to běžné opotřebení.

Když se něco pokazí, vždycky jdu do servisu osobně a pokud se mi náhodou pokusí tvrdit, že se jedná o běžné opotřebení (i když běžné není), tak jim dávám argumenty do té doby, než mi to k reklamaci vezmou, jen je potřeba se nenechat odbýt napoprvé.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 868
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.