Avatar uživatele
Lů18

Jak na registraci na úřad práce (poprvé na úřadu)?

Poprvé jdu na úřad práce, registrovat se. Rok jsem byla na pomaturitním studiu (byla jsem vedena jako student, tedy za mě soc. a zdrav. pojištění hradil stát), nemám ale žádné potvrzení/doklad o ukončení, apod. A zároveň jsem měla živnostenské oprávnění, které jsem přerušila (mám tedy doklad o přerušení živnosti). Co jsem se dočetla, tak jsou potřeba pouze 3 věci – občanský průkaz, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, doklad o přerušení živnosti (nebo doklad o výpovědi, apod.). Je to pravda? Budou chtít vědět, zdali jsem měla živnost na hlavní nebo vedlejšák? Na co se mě budou ptát? Děkuji za pomoc :)

Zajímavá 0 před 2791 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
arachis

S tou živností, to nevím. Nejjednodušší bude, stáhnout si formuláře pro uchazeče, rovnou vytisknout a uvidíte co je v kolonkách. Já si pamatuji, že je tam délka studia od kdy do kdy, pracoval/a kde a od kdy do kdy, kurzy a školení, jazykové dovednosti,… Také si ušetříte čas, ztrávený tam a tápáním od kdy že jsem byla tam a tam?. Pak je tam něco jako recepce, kde sedí někdo, komu formuláře předáte a on vás přidá do PC a pak řekne co a jak. A čeká se, až přijdete na řadu…Bacha na polední pauzu, nechodit kolem poledne.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek