Avatar uživatele
Tata

Jak na druhý hardisk

Mám hodně starý počítač ve kterém mám důležité programy a data. Data mohu získat z počítače přes disketu, ale bez programu mi jsou k ničemu. Někde jsem četl že do počítače lze vložit i druhý hardisk.Lze přenést hardisk ze starého počítače do nového? Jak jej ale zapojit to nevím. Jsem absolutní laik a nerozumím odborným výrazům. Poraďte jak krok za krokem postupovat.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ReHu před 5144 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Pro naprostého laika složité vysvětlování.
Nejlepší bude navštívit někoho kdo tomu rozumí. Je to záležitost pár minut. Ale pozor, u některých počítačů (třeba můj) nejde přidat HD protože už nemá vstupní port na základní desce. Musel bych oddělat dvd.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Chico

Druhý harddisk(HDD) mužete přidat i do starého PC, al musíte zkontrolovat jestli na něj máte místo uvnitř PC(v šasi) a volný aspoň jeden (předpokládám) PATA kabel, který slouží pro přenos dat (musíte si zjistit jaký máte). Musíte také mít volný napájecí kabel, pokud nemáte extrémě starý PC tak to bude nejspíš MOLEX.

Přenést disk do nového PC samozřejmě jde, ale musíte si zase dát pozor, abyjste měli příslušné porty na základní desce a kabely.
Na novém PC vám nepude spustit operační systém ze starého disku, který jste tam přidali. A na novém sytému vám nemusí jít spustit ten program.

  • veškeré názvy si mužete najít jednoduše na internetu a porovnat s obrázky co vlastně máte.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Existuje program „acronis true image 10 cz“,který umí vytvořit obraz disku,který se dá při vložení čistého HDD přenést na něj a bude to chodit i v novém PC.
návod:http://www.fo­tografovani.cz/ar­t/forec_soft/a­cronistrueima­ge.html

Zdroj: http://www.slu­necnice.cz/sw/a­cronis-true-image-11/

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce