Avatar uživatele
Kepler

Jak mám zapojit reprobedny do série?

Na elektroniku jsem absolutní laik. Ať přemýšlím jak přemýšlím, nemůžu na to přijít, když ty bedny nemají výstup. Chci mít 2 + 2 bedny (2 kanály) po 4 ohm, tak aby bylo výsledných 8 ohm na každý kanál. Vodiče ze zesilovače dejme tomu červený a černý na každý kanál, nejlepší by bylo schémátko. Jde to vůbec?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 2796 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Odpoveď byla označena jako užitečná

Budeš muset jacky ustřihnout a dát nové rozebíratelné a propojení udělat.. Pak na každém konektoru uděláš + vstup a mínus bude výstup na jednom a vstup na druhém. To budeš muset propojit.
Když potřebuji rychle vložit obrázek. Jako na potvoru nemohu najít adresu.

http://photo.u­loziste.com/?fot­ka=965f00fbc160e84e­.jpg&d=vee7dc772c9dcd­f3&size=0

Upravil/a: mosoj

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Kepler Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Pomineme-li extrémní požadavky, tak pro běžné použití to jde.
Jedinou podmínkou je, aby včechny hlubokotónové reproduktory byly ve fázi. Po připojení stejnosměrného proudu (třeba ploché baterie) se musí membrány vychýlit jedním směrem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kepler

Mosoj: už vím, vždyť je to stejné jako zapojení monočlánků do baterie. Varoval jsem že na elektroniku jsem pako. Dík.

před 2796 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Hlada, to vím, potřebuji schéma.

před 2796 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Mosoj: moc nerozumím. Nemám to na jacky, o to to bude asi jednodušší. Výstupy ze zesilovače na každý kanál mám pérovými svorkami na holý drát. Takže červené dráty a černé dráty jedné bedny a druhé bedny odkud kam?

před 2796 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
mosoj

Už je zde obrázek. Jestli nevíš co je + a -, stačí když budeš ctít barvy drátů.

před 2796 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler