Avatar uživatele
Registrovaný

Jak mám po třetí správně reklamovat mobil se stejnou závadou?

Potíž je v tom, že mobil jsem kupoval v Brně ale reklamace jsem řešil v autorizovaném servise v Olomouci. Mohu žádat o vrácení peněz za telefon, když se můj přístroj již nevyrábí? Jak mám postupovat? Přístroj je ještě ve dvouleté záruce. Děkuji za rady.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Jak jsi provedl ty dvě předešlé reklamace?


Avatar uživatele
Zlatý

1. při předání telefonu řekni, že chceš zrušit kupní smlouvu (vrátit peníze) a dolož předešlé reklamační protokoly (ale nech si je - originály)
2. jakmile bude reklamace vyřízena (do 30 dnů), dostaneš v servisu reklamační protokol a
a) telefon
b) protokol o převzetí telefonu (ponechání v servisu)
3. s reklamačními protokoly (pokud poštou, opět - pošli kopie a originály si ponech) a A nebo B se obrátíš na prodejce (osobně, poštou...) a ten ti do 30 dnů vrátí peníze (rovnou definuj, jakým způsobem)
___
;-)


Avatar uživatele
Bronzový

Pokud jsi reklamace řešil v autorizovaném servise, tak máš z autorizovaného servisu doklady. Klidně pošli do stejného servisu mobil znovu a v dopise požádej o uznání neopravitelnosti. V takovém případě mohou nastat tři možnosti:
1) Mobil opraví a vrátí Ti ho. Příští reklamaci řeš u prodejce a dolož mu, že už byl 3x opravován.
2) Mobil neopraví a vrátí Ti ho s tím, že jej máš vrátit prodejci. Dají Ti "dobrozdání", že nelze opravit. V tomto případě se obrať na prodejce, který by už neměl nic řešit a měl by sám navrhnout odstoupení od kupní smlouvy s možnostmi vrácení peněz, výměna za jiný kus (může být i jiná značka).
3) Mobil neopraví a nevrátí Ti ho. V tom případě Ti o tom zašlou dopis (případně e-mail), který doručíš prodejci a ten automaticky přijme odstoupení od kupní smlouvy s možnostmi jako u 2. Tato varianta je u záručních servisů nejčastější.

Samozřejmě ho můžeš poslat prodejci s kopiemi dvou předchozích oprav a dopisem požadujícím odstoupení od kupní smlouvy. Sám můžeš navrhnout, jak bude reklamace ukončena. Bude-li reklamace uznána, měl by prodejce postupovat dle Tvého přání. Nebude-li uznána, prodejce ji vyřídí standardním způsobem.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Arnoldovič

Ve stejném servise v OL, telefon jsem tam zanesl a do měsíce byl opravený zpět.Oba reklamační protokoly mám.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.