Avatar uživatele
anonym

Jak mám chápat, ten kybernetický zločin?

Každou chvíli je upozornění, že po emailech se šíří nějaký vir a že se nesmí otevírat přiložený soubor, že tam je vir, ale přitom mám v emailu upozornění viz odkaz: http://2i.cz/15f92f05­d6. Tak komu mám tedy věřit ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? marci1, carpediem, gecco před 3430 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Máš-li slušný antivir, věř antiviru – ta „upozornění“ bych mnohdy přirovnal k poplašným zprávám – nic neřeší, nepřináší ani žádné informace a jen se pokouší strašit (kvůli zvýšení sledovanosti, kvůli prodeji nějakého pochybného kdovíčeho…).
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
carpediem

Barbakane se to tvoje upozornění bojím otevřít:-)) To víš, já jsem na viry odborník, sice jim vůbec nerozumím, ale mám je tak často, že už bych si s nima mohla aj tykat:-DDD

Za trest mám teď v PC Visty, sedmičky jsem si zavirovala:-(((
Visty jsou vir sám osobě, takže dostat ještě ten tvůj v odkazu fakt nechcu:-)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Pepa25

  1. že se nemají otevírat neznámé přílohy a klikat na podezřelé odkazy* platí vždy a všude, ne pouze pokud nějaký nový útok popíšou na Novinkách.cz …
  • nebo aspoň vždy najet nejprve kurzorem a zkontrolovat adresu
  1. nemění na tom nic ani jedna věta na konci emailu, kterou občas generují některé antiviry, protože nemusí znamenat nic …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
9of8

Rozhodně nikdy nevěř ničemu, co se píše v e-mailu 🙂

Takovýhle dovětek může napsat kdokoliv a ne zrovna anti-vir.