Avatar uživatele
Zlatý

Jak jste spokojeni s přístupem operátorů?

Já jsem tam teď právě volala. Paní mi sice všechno řekla, ale jakým tónem ke mně mluvila... to teda. Chápu, že už je večer, ale kdybych já s někým práci takto mluvila ...

Napište Vaše zkušenosti z operátory (telefonními). Jak jste s jejich přístupem spokojeni?
Díky

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Třeba ji bolel zub a musela být v práci. Nebo se nemůže dočkat až bude středa. Bůhví co všechno se jí mohlo přihodit.
Ale jinak já mám zkušenost dobrou, poradili, vysvětlili. Ale když přišli s nabídkou dárku za něco, byl jsem nepříjemný já.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

S operátory od T-Mobile nejsu spokojeny.Nedávno mi volali a nabízeli mi druhou sim kartu ja jsem ji odmítl a oni mi ji furt vnucovali.Tak jsem sprostě vypl mobil.


Avatar uživatele
Zlatý

Tak já se už operátorovi nedovolám,jelikož patřím k uzavřené skupině,tzn.že pokud mám problém,volám mobilní číslo a tam mi vždy ochotně poradí a pomůžou.S jinými operátory jsem byla spokojená i pokud jsem volala třeba o půlnoci,ale asi zaleží na momentální náladě toho,s kým právě mluvíte.
Oni pokud vím,už hovory monitorují a nahrávají,takže by si neměli dovolit být jakkoliv nepříjemní.


Avatar uživatele
Zlatý

Jestli myslíš ty na infolinkách, co mi mají pomoct vyřešit problémy, tak na ty si stěžovat nemůžu - vždycky jsem měla štěstí na příjemný a ochotný lidi, se kterejma se vyřešilo, co jsem potřebovala a ochotně poradili i na moje možná zabržděný dotazy :)

Nabízeči služeb jsou něco jinýho, sice se tvářej supermile, ale je to ta hraná vlezlost, co mě spíš jen naštve. Zásadně na ně zabírá "pouvažuju o tom, nebudu se rozhodovat hned, dejte mi prosím webovou adresu, kde o produktu můžu zjistit víc". Buď mi ji dají, nebo odmítnou, že to nejde - a pak končím. Na to, abych jim hned práskla s telefonem, nemám povahu. Ale ještě mě nikdy nikdo na nic neukecal, v tomhle naštěstí umím říct ne. Nebo aspoň "možná později". Klika je v tom, že "možná později" už to znova nezkoušej :o)


Avatar uživatele
Zlatý

Zatím se vždy chovali slušně. Až na jednu vyjímku na pobočce T-mob. Byl tam jakýsi mladík a jeho jednání mě nenadchlo.


Avatar uživatele
Bronzový

Já jsem byla nespokojená s O2 celkově s přístupem, nepřehledným ceníkem a službami, přešla jsem proto s číslem k Vodafone, kde jsem vcelku spokojená. Když nic nepotřebuju (ha, ha). Ale aspoň tolik neotravují s nabídkama.


Avatar uživatele
Bronzový

Záleží na koho v ten moment asi narazíte.Jsou to lidi jako my,mají také své dny.Deset let jsem byl u T - mobilu a jednoho krásného dne jsem se už fakt naštval.Výhody žádné,noví zákazníci protěžováni oproti stávajícím,strhnou body jen tak,otravují s výhodnými nabídkami každý druhý den,když dám výpověď,nabídnou mi telefon o deset tisíc levněji(fakt,nabízeli Nokii 97 v té době za 17tis.- za sedm),možnost levnějšího tarifu vám nenabídnou,musel jsem páčit informace.Teď jsem u Vodafonu,už rok a nemůžu říct špatné slovo.Klepu na dřevo.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Kultura a společnost

Zlatý annas 3358
Zlatý Drap 1793
Zlatý led 1450
Zlatý hanulka11 1277
Zlatý quentos 1114
Zlatý marci1 1076
Zlatý vagra 799
Zlatý mosoj 798
Zlatý gecco 714
Zlatý iceT 652

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.