Avatar uživatele
Rommart

Jak je to se mzdou? Musím mít opravdu bankovní účet?

Jsem zaměstnaný u jisté SBS, mzda mi chodila na účet mamky (mám exekuce), jenže tato minulý týden zesnula. Moje mzda mi chodila na její bankovní účet ke kterému nemám žádné dispoziční práva, když jsem požadoval po mzdové účetní aby mi mzdu zasílal složenkou na moji adresu tak mi sdělila že toto neexistuje, že mzdy se zasílají pouze na bankovní účty. Jenže ten maminčin bude co nevidět již zmrazený bankou.A já tímto příjdu o svou mzdu. Bohužel jsem už zůstal sám a nemám možnost posílat mzdu na účet někoho jiného.Co mám teda dělat? Dát výpověď a hledat práci kde mi budou schopni zasílat mzdu složenkou na adresu? Protože firma sídlí v Praze a já jsem moravák, tudíž si pro peníze někam dojíždět je i dost finančně náročné. Díky za rady.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3560 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ivzez

Neřešte mzdu s účetní, ale se svým nebo jejím nadřízeným.

Mzdu můžete dostávat hotově na svém pracovišti.
Ovšem pokud by s tím měl zaměstnavatel problémy,
můžete v případě propouštění počítat s tím, že budete
na řadě jako jeden z prvních.

Sídlí-li zaměstnavatel jinde, než je Vaše pracoviště,
můžete požadovat i zasílání mzdy složenkou.
Chcete-li mu vyjít vstříc, můžete mu nabídnout,
že náklady za zasílání převezmete Vy.

Každopádně zrušte zasílání na účet,
k němuž nemáte přístup.


Poznámky:

(1)
Zasílání mzdy na cizí účet nedoporučuji,
protože byste sebe i toho, kdo Vám číslo účtu poskytne,
mohl dostat do problémů kvůli poškozování věřitele.

(2)
Založení vlastního účtu by nic nevyřešilo,
protože by jej obstavil exekutor…

2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzzz, anonym Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
isteron