Avatar uživatele
Zlatý

Jak je možné, že přes 90% klientů cestovní kaneláře se bezproblémů domluví v cizině, ale zaměstnavatelé mají

jiná čísla, že nemůžou sehnat zaměstnance dostatečně jazykového vybaveného pro komunikaci se zahraniční centrálou firmy a zahraničními klienty a dodavately ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Něco jiného je kdyýž se turistá ptá co kolik stojí, kde je hotel a podobně, kde si může popřípadě pomoci rukama a nohama a něco jiného hovořit s někým po telefonu s použitím odborných či technických problémů

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.