Avatar uživatele
Pokročilý

Jak dlouho musim spat, abych nebyla unavena?

Kdyz jdu spat v 1 rano a spim 6 hodin, tak nekdy jsem unavena a nekdy jsem uplne v pohode a kdyz spim o vikendu pres 12 hodin tak jsem unavena a cely den se mi nic nechce delat. Kolik hodin bych tedy mela spat, abych byla kazdy den v pohode? Kamaradka nekde cetla, ze kdyz vstaneme po 2, 4, 6, 8....hodinach tak jsme v pohode a ty ostatni hodiny jsme unaveni. Tata zase rekl, ze do pulnoci je spanek nejzdravejsi. Co je na tom vsem pravdy??

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Nejlépe je jít spát večer mezi 22,00 - 0,00 a spát 7-8 hodin. Je to také hodně individuální, ale každý si musí vyzkoušet, co mu nejvíce vyhovuje.
Doplňuji:
http://www.odpovedi.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Čím déle člověk spí,tím více je unavený,ale pokud si zvykne na určitou délku spánku,tak mu to stačí.Já třeba musím spát 8 hodin denně a už o hodinu spánku méně je na mě znát a chce se mi spát.
Táta má pravdu,když říká,že spánek před půlnocí je kvalitnější.Říká se hodina spánku před půlnocí je jako dvě hodiny spánku po půlnoci.


Avatar uživatele

Vzpomínám na podobnou otázku, někdo odpověděl, že přímý vztah se spaním a odpočinkem není. Že délka spánku neovlivňuje to, jak si odpočinete.


Avatar uživatele
Registrovaný

I když spíš hodně hodin a ráno se probudíš a jsi unavená tak to znamená že je něco v nepořádku, ale to musíš zjistit sama je to problém .


Avatar uživatele
Bronzový

V nejakem dokumentu bylo, ze zeny musi spat denne nejmene 6 hodin jinak se jim poskozuje mozek, bylo to tam nejak vedecky podlozeno okolo propojeni hemisfer ac si detaily jiz nepamatuji.


Avatar uživatele
Registrovaný

Zapisuj si kdy jsi byla a nebyla unavená a pak choď spát a spi do té doby co ti nejvíce vyhovovala


Avatar uživatele
Zlatý

Je na tom pravdy veľa, ale...
Udávaná dĺžka spánku 6-8 hodín, pred polnocou je efektívnejší a podobné, vychádzajú zo štatistiky a zovšeobecnení týchto výsledkov.
Skutočná potrebná dĺžka a doba spánku je priamo úmerná požiadavke ľudského organizmu a jeho biologických hodín. Niekedy stačí 20 minút a niekedy človek spí aj 24 hodín. Niektorí do polnoci nemôžu zaspať a napriek tomu sú o 6 hodine ráno čulí a usmiatí, iní spachtoši už po Večerníčku klipkali očami a šli spať, a ráno boli unavení, ako po výstupe na Elbrus.
Svoj rytmus si musí každý nájsť sám a dodržiavať ho.
Doporučujem pred spánkom nepozerať hororové, akčné filmy, ktoré rozprúdia krv a nedovolia vypnúť fantáziu a spomienky na videné.
Ja to riešim nie budíkom, ale nastavením si svojich biologických hodín, sústredením sa na spánok, vypnúť negatívne myšlienky (niektorí hovoria tomu "uvoľnenie sa do spánku") a v stanovený čas nemám problém vstať oddýchnutá spánkom. Na dĺžke času nezáleží, záleží na kvalite spánku.


Avatar uživatele
Pokročilý

Nejhorší pro tělo je vstávat kolem 4-5 hodiny ranní. To prý tělo spí nejhlubším spánkem. Když se v tom to čase probudíme tak jsme unavení po celý den. Osobně to mohu potvrdit :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1608
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.