Avatar uživatele
PatrikH

Jak dlouho mně zůstane status studenta?

Nyní studuji první ročník na VŠ (MUNI) a vím ,že jsem si vybral špatný obor a zkoušky neudělám. Sháním si nějakou brigádu a plánuji , že bych na brigádu chodil v týdnu (tedy místo školy a povinných cvičení).

Zůstane mně status studenta až do konce semestru(leden,ú­nor), pokud bych se ve škole už do konce semestru neukázal?

Vím ,že odpovědi na podobné otázky už tady byly naznačeny , avšak žádná mně nedala 100% odpověď a jistotu.

Prosím tedy o jasnou a ujišťující odpověď.(nikoliv odkaz nebo přesměrování)

PS:Omlouvám se, pokud jsem to z podobných otázek nedokázal vyčíst.

Děkuji za odpovědi :)

Doplnění: Vyhodit mě můžou až na konci semestru, chápu to správně?

Zajímavá 0 před 3081 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Pokud ti nebude ukončena škola, stále můžeš využít status studenta.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
da ny

Každá VŠ to může mít jinak…, na to není dané pravidlo.
Konkrétní den a měsíc zjistíš ve své škole.
Pokud hodláš zneužívat status studenta, škola ti nejpozději ukončí (vyřídíš si na studijním odd.) studium „neúspěšným“ zakončením semestru z důvodu nevykonaných zkoušek u zapsaných předmětů a pro nedostatek kreditů.
Při kontrole indexů při zakončení 1. semestru, zahájení druhého to už musí „prasknout“ (nečekala bych až na takový konec, šla bych tam alespoň o něco dříve, kdybych měla to srdce vůbec lhát).
😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lexx

dokud máš VŠ index v kapse

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hans51

To lexx:

Masarykova univerzita již dlouhá léta indexy nepoužívá, přešla na jí vyvíjený Informační systém, který je velice propracovaný a umožní studentům i vyučujícím vyřízení veškerých potřebných záležitostí elektronicky, bez nutnosti papírových formalit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
PatrikH

Takže vyhodit mě můžou až na konci semestru, chápu to správně?

před 3081 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele