Avatar uživatele
Pokročilý

Jak byste rozuměli tomuto?

Dobrý den, mám notebook v záruční lhůtě. Chtěl bych za něj vrátit peníze, protože se mi už několik jeho součástí rozbilo (monitor (praskla spojka s notebookem), touchpad (občas zlobí levé i pravé tlačítko), klávesnice (1 kláveska je jen "provizorně" nasazena a občas vypadává...), chlazení (note občas hází BS (což jak vím zapříčiňuje malé chlazení paměti)),note je rok starý. Potřeboval bych vrátit peníze a myslím že na to mam právo podle reklamačního řádu (část kde je to psáno jsem zkopíroval zde:)

2. Reklamace

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: - jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,

- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží,
- jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamaci lze uplatnit u kterékoliv z autorizovaných servisních opraven příslušného výrobku, jejichž seznam je uveden v "Záručním listu", nebo odesláním na výše uvedenou poštovní adresu, nebo v jakékoliv prodejně společnosti DATART u příslušného reklamačního pracovníka po celou otevírací dobu. Tento pracovník servisu rozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Nemate na to pravo. Tedy zalezi, kolikrat jste byl v servisu ho nechat reklamovat. Pokud vicekrat, nez 3×, tak mate narok na kompletne novy model, prip. narok na castecne vraceni penez.

Pokud jste v servisu poprve, pak na to pravo nemate; resp. pouze v pripade, ze vam ho nedokazi opravit.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 669
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.