Avatar uživatele
Babunka

Jak by se dal vyřešit nedostatek pitné vody v Africe?

Dobrý den, zajímalo by mě, jak by se podle vás dal tento problém vyřešit. Já navrhovala uspořádání sbírek na základních a středních školách, díky čemuž by se vybrané peníze použily k nakoupení tablet či brček pro čištění vody, popřípadě k vyhloubení studny. Bylo mi ovšem zodpovězeno, že toto by opravdu nestačilo. Chci se vás proto zeptat, jestli je můj nápad podle vás hloupý a případně prosím o rady, jak by se tento závažný problém dal řešit lépe. Cílem tedy je najít řešení. Předem všem děkuji.
Doplňuji:
Ano, studuji. Jde o povinnou odbornou práci, vybrala jsem si toto téma. Bohužel je mnou popsané řešení (sbírka peněz) špatné. Podle mě ovšem tito lidé potřebují peníze. No a jak jinak je získat než že je někdo daruje. Tak nevím co tam připsat. Uděat přednášky, aby se o tomto tématu začalo více mluvit. Připadá mi, že to nijak zvlášť nepomůže. Děkuji za všechny odpovědi. Budu se snažit na jejich základě něco sesmolit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? iceT, Sea, Pájo, SeptikB před 4497 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
venkovan

Především si myslím, že odpověď – že je to málo – není správná. V takové situaci každá kapka vody je milá a cenná. Takže není to zcela zbytečné a není to hloupá myšlena. Navíc soudím od mladého člověka na prahu svého dospěleho života je vidět, že problémy v jiných částech světa nejsou mladé generaci lhostejné.

Přesto nevím zda je vhodné rozbíhat další sbírku, protože na vrty a zřizování studen u nás již jeden projekt se sbírkami běží. tak zda by nebylo lepší jeden zaběhlý projekt podpořit.