Avatar uživatele
Georgo2010

Jak by měla být výstižně a stručně položená otázka pro domluvení/upřesnění schůzky po telefonu s novým zákazníkem?

Kdy by se Vám to hodilo? Jak jste na tom časově? Spíše dopoledne nebo odpoledne? Můžete v 10 hod.? Je pro Vás výhodnější posezení v restauraci nebo když se za Vámi zastavím?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? petka, Wang před 4467 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Callcentra už mají vymakanou nejúspornější variantu:
„Kdy a jak by vám vyhovovalo se sejít?“.
Je tam řečeno vše potřebné, přičemž se ponechává maximální flexibilita pro protistranu.
Doplňuji:
ad ReHu, otázka zněla na výstižnou a stručnou variantu, kde se aspoň částečně předpokládá zainteresovanost zákazníka.
Jinak „ukecávání“ má samozřejmě také své mechanismy a aplikace asertivních a dalších technik.
(Absolvoval jsem pár profesionálních školení, takže mám několik manuálů, jež se liší v detailech, ale mají týž cíl).

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lord88

Ze zakaznicke zkusenosti i na sluchatkach jako prodejce, dneska support pro nejvetsiho poskytovatele pripojeni asi takhle :

jak by vam to vyhovovalo ? (za predpokladu ze ma zajem…) Cokoliv dal nez nasledujici tyden bych bral za snahu zbavit se me…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ReHu

Při použití věty Dr.Axl asi mnoho oslovených sdělí, že nemá čas, zájem …
Já přistupuji k domlouvání termínu indivindy.
Záleží na tom, s kým mluvím.
Je dobré mu dát na výběr třeba 2 varianty.
Např. tento nebo příští týden?
zkraje týdne nebo koncem?
Dopoledne nebo odpoledne, atd.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
hanjimka

Mě učili větu:„Hodí se Vám to ve středu dopoledne nebo ve čtvrtek odpoledne?!“ Vždy však max.den-dva dopředu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek