Avatar uživatele
Zlatý

Jak banky v urgentních případech komunikují s klienty, když email ne a do telefonu se jako banka může představit každý

a číslo banky každý v mobilu uloženo nemá (maximálně blokační číslo na platební kartu)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Některé banky zasílají info SMS, že máš zprávu po přihlášení do svého zabezpečeného e-bankingu.
(Ty máš starosti, založ si pár účtů a rázem zjistíš komunikační zvyklosti, nebo běž dělat riskmanagera, tam by ses to dozvěděl také).
Doplňuji:
Běžné informace (novinky, aktuality, změny tarifů a obchodních podmínek, jakož i aktuální počet bezplatných výběrů z bankomatů odvislý od karetního obratu) se zobrazují na vlastním účtu v rubrice "Vaše zprávy".

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Tak mu zkrátka zavolají, aby se zastavil v pobočce. Nevím, jaké urgentní případy máš na mysli ?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 690
Zlatý mosoj 417
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 157
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.