Avatar uživatele
Pokročilý

internetbanking u ČSOB

Nemůžu se dostat na svůj účet,ukazuje se mi nějaké číslo chyby a nějaký autorizační kód,ale ten já nemám!!Přihlašuji se pouze pomocí čísla účtu a PINu.Tak co jsem prošvihla?Přiznávám se,že zprávy z banky čtu jen velmi málo,tak co mám dělat,abych se mohla dostat na účet.Mám zajet na pobočku a tam to řešit?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

zajeť si na pobočku banky a tam to všechno vyřešíš, musíš si zřídit zasílání SMS klíče.
Číslo úctu a PIN dnes již není dostačující ochrana proti zneužití.

http://www.csob.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Tak pokud vím tak u ČSOB i u ČSOB poštovní spořitelny se přihlašuje pomocí identifikačního čísla ( to jsi musela mít vždy a je stejné pokud máš účty u obou poboček) a pinu. Nyní u ČSOB orig vyřadují autorizační kód, který ti v zápětí po přihlášní chodí na mobil jako SMS správa. Takže si vem sebou k počítači mobil a do těch tří políček co se ti nabízí na monitoru vepiš to, co ti přišlo jako SMS.
Doplňuji:
Takto to již funguje několik měsíců. U ČSOB PS pro přihlášní autorizačmí kód přes mobil nechtějí. Chtějí ho pouze při manipulaci s penězi.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 689
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.