Avatar uživatele
Karel51

Honda CR-V, jak na STK?

Vlastním Hondu CR-V r.v.2015. Je to benzin s obsahem 2000 ccm a pohonem na všechna kola. A tak bych měl dotaz. Vím, že v normálním provozu jsou k pohonu připojena jen přední kola a zadní se připojují sama podle potřeby. Nedávno jsem se dočetl, že jsou připojena k pohonné jednotce všechna kola automaticky při každém rozjezdu a až později se zadní náprava sama odpojí. Je to prý ovládané jakýmsi elektromotorem. Toto řešení je prý odlišné od předchozího tipu. A tak mě napadlo jak se toto řeší při kontrolách brzd na válcích, třeba na STK. Laickým uvažováním docházím k závěru, že třeba předními koly vjedu na válce, motor při kontrole brzd musí běžet aby brzdy fungovaly tak jak mají, já nemám žádnou možnost manipulace s připojováním pohonu na nápravy a auto vyhodnotí, že se budeme rozjíždět a tudíž připojí všechna kola. Přední kola na válcích se rozjedou, ale zadní kola na zemi stojí. Co se potom stane? Jak zareaguje technika automobilu? Nepoškodí se něco?
Tento dotaz mám proto, že jsem se doslechl o majiteli Toyoty, nevím o jaký typ šlo a ani nevím zda šlo o podobný problém jako popisuji, kterému při STK na válcích něco poškodili a poté se bránili tím, že to měl vědět on a měl je na to upozornit.

Zajímavá 0 před 2683 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Na válcích nemáš zařazený kvalt , takže se zadní náprava nepřipojí .

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek