Avatar uživatele
Gami.Pet

Hnedy vytok

Je mi 13 a menstruaci mam nepravidelnou, skoncila mi pred cca 2 tydny co me ale prekvapilo od vcerejska mam hnedy vytok a nwm z ceho je temer bezpachy citim tam lechce brambory :D ale neni to vyrazne nejde to skoro citit jelikoz jsem pryc nemuzu o tom rict mamce. Volala jsem ji ale sla do mesta tak se ptam vas nikdy jsem po menstruaci nemela hnedy vytok.

Zajímavá 0 před 3914 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
zjentek

nejsem odborník a tak mne napadá omezit trošku ty brambory ,)
Doplňuji:
deli: já sázel na prázdninový tábor, kde je krměj jenom bramborama

Upravil/a: zjentek

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Deli

Jestliže Ti skončila před 2 týdny, není to už v návaznosti na menzes. Možná Tě k tomu bolí podbřišek…? Můžeš být nastydlá nebo to může být problém po koupání v bazénu či v rybníce, nějaký zánět… Zkoušej mamku sehnat, chtělo by to s ní vyrazit k lékaři, pokud to během dneška neodezní samo nebo pokud nezačneš třeba menstruovat znovu, i to se může stát, pokud to máš zatím nepravidelně.
Doplňuji:
Ad zjentek: Ještě že nejsi odborník 🙂

Upravil/a: Deli

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hakunamatata

Kocko nestresuj se, v tomto věku si s tebou hormony pohravaji, takže různé výkyvy od normálu jsou vlastně normální. A pokud jak pises máš menstruaci nepravidelnou, tím spiš ocekavej podobne události.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Pokud nemáš menstruaci pravidelně (a tak to hlavně zpočátku bývá) tak to nemusí znamenat žádnou hrůzu. Za dva dny to může odeznít. Každopádně ale jakékoliv vybočení z normálu si zaslouží zvýšenou opatrnost a určitě by ses měla nechat prohlédnout gynekologem. (Lépe se v této oblasti zachovat jako příliš úzkostlivá, než mít díky nedbalosti skutečné problémy.) Pokud možno ještě dnes nebo zítra (jinak pohotovost). Co dnes páchne slabě, může za dva dny páchnout nesnesitelně.