Avatar uživatele
Pokročilý

"Há" faktor - co to je?

Může mi někdo rozumně vysvětlit co to má být u Hyundayů ten zázračný "Há" faktor?
Doplňuji:
gecco: já určitě nenaletěl, jen mě zajímalo jesli "Há" faktor nemá s něčím nějakou souvislost jako například O2 - > voda ... a jestli ten Hfaktor nemá něco podobného jen ne tak profláklého ... Hnůjdaja bych si nekoupil to se neboj.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To nikdo neví - a o to je tento marketingový plk účinnější...
;-DD
Vždycky je podstatné, aby tě reklama zaujala (je úplně jedno, na jak velký nesmysl ´naletíš´) - což se ´hjondajům´ ve tvém případě evidentně povedlo...
;-))
Doplňuji:
Nejde jen o to, že - případně, koupíš dané zboží...
Ale o to, že tě zaujme reklama, že si jí všimneš, že - třeba - zapátráš po jejím smyslu...
;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Wikipedia:

"Hirschův index (také H-index či h-index) ve scientometrii udává, kolik článků daného autora dosahuje citovanosti vyšší, než je pořadové číslo článku dle počtu citací. Jde o jeden z indexů citačního ohlasu vědeckých článků, publikovaných jedním vědeckým pracovníkem.[1] Oproti prostému citačnímu ohlasu jednotlivého článku jde u H-indexu o určitý hromadný ukazatel citovanosti. Vyšší hodnotu H-indexu má autor, u kterého má "vyšší" počet článků "vyšší" citovanost. Ani H-index ovšem nepostihuje mnohé citační artefakty, dané např. častým publikováním prací s mnoha spoluautory, diametrálními citační rozdíly v jednotlivých oborech, atp. Pro jeho užívání a srovnávání, zejména mezi obory, platí proto podobná omezení, jako u jiných scientometrických indexů."
Doplňuji:
Vždyť jsem vám na to odpověděl - zde není co řešit... Je to zkrátka měřítko účinnosti propagace.


Avatar uživatele
Bronzový

Há faktor je totéž jako když v minulosti Silan silanizoval!!
Je to jen vymyšlenost tvůrce reklamy, dle H v názvu automobilky!


Avatar uživatele
Registrovaný

Dle mého by se možná "H" faktorem dala vyjádřit míra "fekálnosti" - kupříkladu nějakého produktu, řekněme (zcela namátkově) automobilu.
Jinými slovy: Čím víc je to na H...O, tím vyšší H faktor tomu lze přidělit.

Jiná definice mě takto z patra nenapadá - pak už to může být pouze smyšlený marketingový výkřik.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 624
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.