Existují léky po kterých se přibírá?

Doplňuji:
Problémy s podváhou nemám,jen jsem hodně drobná a jsem malá takže to nevypadá moc hezky :-) A fast food nepomáhá-jsem spalovač tuků.Chtěla bych tak o 3 kg přibrat.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Bezpochyby. Některé hormonální a antikoncepční léky tím byly nechvalně známé. Také jsem s tím udělala svou zkušenost. Potom jsem se raději antikoncepce dobrovolně vzdala.
Samozřejmě mohou existovat i jiné léky, které vyvolají podobný efekt. Naposledy jsem měla takovou nechvalnou zkušenost s léky na hypertenzi. Až lékař na alergologii se zděsil, jak jsem příšerně přibrala a změnil mi tablety za jiné. Za 6 týdnů jsem potom měla dole přes deset kilo. Tablety měly jako vedlejší účinek zadržování vody v organizmu a můj obvoďák s tím nic neudělal, ačkoliv jsem ho na to upozorňovala. To byl také důvod, proč jsem přešla k jinému lékaři.
Doplňuji:
Kolik máš let? Pokud jsi ještě neměla děti, tak si s drobnou postavičkou nedělej vrásky, ono to s přibývajícími lety bude vypadat docela jinak. Nekaž si zdravé zažívání a ze svého drobného vzhledu si udělej přednost. Ani netušíš kolik žen by s Tebou měnilo. Nauč se mít se ráda taková, jaká jsi, a nepanikař. Uběhne pár let a potom si nejspíš vzpomeneš na to, jaké to bylo, když jsi byla nespokojená se svou dnešní postavou. Hlavní je zdraví.

Další odpovědi:

Zlatý

Ano. Většinou jsou to léky na hormonální bázi. Na př. Prednizon či Medrol.
Tyto léky ale mají ještě více nepříjemných vedlejších účinků a pokud není třeba je lepší je nebrat.
Tvoje úvaha jde nesprávným směrem. Zaměř se na kalorický příjem.
Doporučuji sladit glukopurem. Je to ověřené a známá léčitelka paní Kamenická z Radnice na rokycansku nic jiného nedoporučovala.

Stříbrný