Avatar uživatele
Registrovaný

Existují léky po kterých se přibírá?

Doplňuji:
Problémy s podváhou nemám,jen jsem hodně drobná a jsem malá takže to nevypadá moc hezky :-) A fast food nepomáhá-jsem spalovač tuků.Chtěla bych tak o 3 kg přibrat.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Bezpochyby. Některé hormonální a antikoncepční léky tím byly nechvalně známé. Také jsem s tím udělala svou zkušenost. Potom jsem se raději antikoncepce dobrovolně vzdala.
Samozřejmě mohou existovat i jiné léky, které vyvolají podobný efekt. Naposledy jsem měla takovou nechvalnou zkušenost s léky na hypertenzi. Až lékař na alergologii se zděsil, jak jsem příšerně přibrala a změnil mi tablety za jiné. Za 6 týdnů jsem potom měla dole přes deset kilo. Tablety měly jako vedlejší účinek zadržování vody v organizmu a můj obvoďák s tím nic neudělal, ačkoliv jsem ho na to upozorňovala. To byl také důvod, proč jsem přešla k jinému lékaři.
Doplňuji:
Kolik máš let? Pokud jsi ještě neměla děti, tak si s drobnou postavičkou nedělej vrásky, ono to s přibývajícími lety bude vypadat docela jinak. Nekaž si zdravé zažívání a ze svého drobného vzhledu si udělej přednost. Ani netušíš kolik žen by s Tebou měnilo. Nauč se mít se ráda taková, jaká jsi, a nepanikař. Uběhne pár let a potom si nejspíš vzpomeneš na to, jaké to bylo, když jsi byla nespokojená se svou dnešní postavou. Hlavní je zdraví.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ano. Většinou jsou to léky na hormonální bázi. Na př. Prednizon či Medrol.
Tyto léky ale mají ještě více nepříjemných vedlejších účinků a pokud není třeba je lepší je nebrat.
Tvoje úvaha jde nesprávným směrem. Zaměř se na kalorický příjem.
Doporučuji sladit glukopurem. Je to ověřené a známá léčitelka paní Kamenická z Radnice na rokycansku nic jiného nedoporučovala.


Avatar uživatele
Stříbrný

změnit stravovací režim, jíst 5x - 6x denně, nešidit jídlo a udělat si na něj čas a klid, přidat mezi jídlem klidně více kalorická jídla jako např. čokoládu s více než 70% kakaa, jogurty s kukuřičnými lupínkami, müsli tyčinky, pudinky, banány


Avatar uživatele
Bronzový

Vitamín B12


Avatar uživatele
Bronzový

Některá žena přibere po antikoncepci, nechtěně, jinak pokud máš problémy s podváhou, tak bych to pořešila spíš s doktorem než tady :)


Avatar uživatele
Registrovaný

mno zkus jíst dvojnásobek tvého bmi , takže hodně tučný jídla nic zdravého. A nejez pravidelně :-D

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.