Avatar uživatele
Dudis

Dvě VŠ → pak pouze distančně → odstěhování se do Anglie: Jak to co nejlépe udělat

Zdravím přátelé,

mám problém. Studuji dvě VŠ současně jednu dálkově a druhou prezenčně. Teď bych měl nastupovat do druhého ročníku, ale na konci září se chci odstěhovat do Anglie. Nechci už tedy nadále studovat prezenční formou, ale dálkovou formu bych si chtěl ponechat. V Anglii bych chtěl studovat nebo pracovat a naučit se hlavně jazyk. Mám na vás několik otázek, ale nejdříve potřebuji potvrdit pár informací:

Zdravotní pojištění si budu muset hradit sám, když si odložím prezenční formu studia, že ano?

Po čtyřech letech studia VŠ se už platí školné, že ano? (teď mám dva roky a v případě ponechání obou škol bych měl 4 roky a další ročník už bych platil), mám pravdu?

Má otázka:

Jak to co nejlépe zkombinovat, abych v září mohl odjet do Anglie a platit co nejméně (nejlépe vůbec) zdravotní pojištění?

Jak to udělat, abych to měl co nejlepší i v budoucnu?

Co doporučujete? Máte nějaké rady? Já se chci naučit anglicky a dostudovat distanční formu, to je můj hlavní cíl.

Díky za odpovědi v tak komplikované otázce 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4226 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Lucijej

Jestli nechceš platit zdravotní pojištění, tak se budeš muset v Británii nechat zaměstnat.
A co se týče studia. Podle mě by bylo nejlepší studium na rok přerušit, pak se vrátit a školy dodělat. Protože dělat dvě školy a do toho pracovat je fakt mazec a ještě k tomu z takové dálky. Já jsem to taky tak měla, akorát jsem všechno měla v jednom městě a byl to pěknej záhul. Však i na distančním studiu se vyžadují aspoň 1× měsíšně konzultace – to bys na ně jezdil?