Avatar uživatele
Pokročilý

Dostala jsem nový telefon a má vadu displeje, mám právo na výměnu telefonu nebo ho musím reklamovat?

Dobrý den,
včera jsem dostala nový telefon, po zapnutí a následného používání jsme si všimli, že na displeji jsou dvě blikající tečky. Lze žádat o výměnu telefonu nebo mi zbývá jen telefon reklamovat a čekat měsíc než ho opraví?

Děkuji za odpověďi.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Když půjdete telefon reklamovat, tak Vám buď telefon vymění a nebo Vám vrátí peníze.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Pokud byl zakoupen před méně než 14 dny přes e-shop můžete ho vrátit bez udání důvodu zpět. Pokud jste ho koupili v kamenném obchodě, záleží na dohodě. Řetězce obvykle po předvedení závady výrobek vymění, ale také to není pravidlo, je to jen jejich dobrá vůle. Pokud byl zakoupen v nějakém menším obchodě, pravděpodobně bude muset proběhnout klasická reklamace trvající až 30 dní. Zde si můžete určit, pokud bude reklamace oprávněná, opravu přístroje, výměnu přístroje za nový nebo vrácení peněz (výměna nebo peníze pouze do půli roka od koupě).


Avatar uživatele
Zlatý

Jak postupovat psali ostatní.
Teď jde jen o to, jestli ty "blikající tečky" tam skutečně nepatří. I to jsem již zažil.. ))

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 871
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.