Avatar uživatele
ABC123

Dostala jsem nový telefon a má vadu displeje, mám právo na výměnu telefonu nebo ho musím reklamovat?

Dobrý den,
včera jsem dostala nový telefon, po zapnutí a následného používání jsme si všimli, že na displeji jsou dvě blikající tečky. Lze žádat o výměnu telefonu nebo mi zbývá jen telefon reklamovat a čekat měsíc než ho opraví?

Děkuji za odpověďi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Hykam před 4111 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Bedy

Když půjdete telefon reklamovat, tak Vám buď telefon vymění a nebo Vám vrátí peníze.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hykam

Pokud byl zakoupen před méně než 14 dny přes e-shop můžete ho vrátit bez udání důvodu zpět. Pokud jste ho koupili v kamenném obchodě, záleží na dohodě. Řetězce obvykle po předvedení závady výrobek vymění, ale také to není pravidlo, je to jen jejich dobrá vůle. Pokud byl zakoupen v nějakém menším obchodě, pravděpodobně bude muset proběhnout klasická reklamace trvající až 30 dní. Zde si můžete určit, pokud bude reklamace oprávněná, opravu přístroje, výměnu přístroje za nový nebo vrácení peněz (výměna nebo peníze pouze do půli roka od koupě).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
beer

Jak postupovat psali ostatní.
Teď jde jen o to, jestli ty „blikající tečky“ tam skutečně nepatří. I to jsem již zažil.. ))

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek