Avatar uživatele
Rokio

Dopustil jsem se drzosti při rozhovoru s mojí třídní?

Třídní učitelka naší třídy říkala seznam žáků s napomenutím či důtkou třídního učitele a pak řekla seznam žáků s pochvalou třídního učitele (pozn.: Dostala ji jenom jedna žákyně).

Já jsem ji dal o přestávce návrh v podobě nominace na pochvalu třídního učitele pro Žanetu, protože vyhrála pěveckou soutěž (tento návrh jsem řekl učitelce slušně a taktně). Tento čin jsem neudělal proto, protože byla Žaneta moje kamarádka, ale z důvodu vysoké významnosti jejího činu.

Nebylo mé chování neomalené, či dokonce drzé? Je vhodné, aby žák dával nominaci na pochvalu třídního učitele?

Zajímavá 0 před 2711 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
orwell

Ó Rokio, Rokio, proč jsi jen Rokio, proč nejsi třeba fgh, nebo Twist? Nestane se z tebe taky anonym? Člověče, tobě museli učitelé asi strašně ubližovat, že ti leží tak v žaludku. Jinak si myslím, že drzost to nebyla, pokud jsi to řekl slušnou formou. Zda pochvalu udělí, či ne, je v její kompetenci. Pokud to uzná za vhodné, může na pedagogické radě navrhnout i pochvalu ředitele školy. Možná, že občas míváte žákovský parlament, kde vámi zvolení mluvčí třídy mohou vaše přání a podobné návrhy přednést.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Lgee

Není

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
klumprt

Jestliže Žaneta vyhrála pěveckou soutěž, jistě již obdržela přinejmenším nějaký diplom a není na místě jí udělovat navíc ještě pochvalu. Tvůj čin byl troufalý, ale dle mého názoru by k tvé nápravě měla stačit poznámka do žákovské knihy.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek