dodána snad tohle půjde http://notebooky.heureka.cz/ac er-aspire-e1-571g-53214g75mnks -nx-m0dec-012/

Hodí se pro 14leteho kluka ?

Odpovědi:

Zlatý

http://notebooky.heureka.cz/…
1 - keď vkladáš odkaz daj zaňho medzeru, alebo odklikni enter, potom bude nedelený medzerami a funkčný
2 - multimediálny NB, to znamená nie na hranie komplikovaných, na pamäť (RAM) a na procesor náročných hier.
Pokiaľ ho potrebuješ na učenie, pozeranie filmov jeho širokouhlá obrazovka je k tomu stavaná, k počúvaniu hudby doporučujem kvalitné sluchátka, alebo reproduktory. Trochu malá výdrž na baterky.
Doplňuji:
Ten vybratý acer na požiadavky stačí. Nestačí na tie najnovšie hry, ale v hrách nie som dostatočný odborník. Ja používam výpočtovú techniku na iné účely. Skôr by som doporučila v predajni otázku: prečo tá cena? Treba sa pozrieť, ako je starý, kedy model prišiel na trh, možnosť silnejšej baterky. Pri používaní vonku (Pozor pracovný čas sa znižuje v závislosti na používanie DVD mechaniky, procesorovej záťaže a podobne) na baterky, treba počítať s polovicou oficiálne udávaného času. V takom prípade je dobré mať záložnú, alebo silnejšiu batériu. Pri výbere notebooku každému doporučujem hárok papiera a ceruzku. Vľavo do stĺpca si zapíšte svoje požiadavky, do ďalších stĺpcov možnosti jednotlivých NB. Až na základe tejto tabuľky, pozretiu rôznych uživateľských recenzií na fórach (každá značka má svoje fórum) a svojej peňaženky sa rozhodnite. Uvedomte si, že počítač nekupujete z frajeriny, byť IN, ale pre svoje potreby, učenie, poštu. K základnému programovému vybaveniu sa pozrite na možnosť náhrady platených programov napr.MsOffice na bezplatný LibreOffice, Outlook za Thunderbird a podobne. Šťastnú ruku a chladnú hlavu pri výbere NB.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298