Avatar uživatele

Dobrý den, prosím potřebuju AKUTNÍ pomoc s tiskárnou-nejede.

Dobrý den, budu moc vděčná když mě poradíte jak to zpravit, prrotože sme se celá rodina kvůli tomu pohádali (myslím tatka mamka já sestra) prostě netiskne černou barvou! Minulý týden se do tiskárny daly NOVÉ barvy, barevné i černé a když chci něco vytisknout tak to vytiskne barevně a černě ne, přitom ta černé barva není vyschlá ani polámaná krabička, protože sme do tiskárny zkusili dát ještě jednu novou černou kterou sme měli v zásobě a furt to nešlo. Tiskárnu máme rok starou, jmenuje se HP PHOTOSMART 6510
Doplňuji:
Děkuji, nic z toho bouhžel nepomohlo. barva ze spodu špinavá není. Je tam jen jedna barva na fotky i text dohromady. není to pravá barva, ale i ta barevná barva je nepravá a tiskne takže nevím proč netiskne ta černá. A hádáme se protože sestra potřebuje do školy na pondělí mít vytisklý maturitní otázky je to 30 stránek a potřebuje to,a svádí na mě to s toun tiskárnou :/

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Tiskárna je tedy v záruce.
Nejdříve se ujisti, že ste ji tam dali podle návodu a odtrhli jste tu nálepku zespoda.
Některé tiskárny(nevím jak u tý tvoji, na ofic stránkách to nevidim) mají 2 černé náplně, jednu na fotky, jednu na text, tak se ujisti, že máte tu správnou.
Když vyndáš tu náplň, je zespoda špinavá?
Jsou to originální náplně? Některé jsou chráněny čipem a z neofic. tisknout nebudou.
Dej vytisknout testovací stránku, mělo by to být někde v ovladačích tiskárny.
Pokud nic nepomohlo, tak dejte tiskárnu k reklamaci spolu s tou náplní.
Není důvod se hádat a nevím jak ste se mohli hádat o tom, že netiskne tiskárna.

Doplňuji:
Aha, to je škoda, tak ji neposlouchej, těžko za tohle můžeš. Nemá to odkládat až na poslední chvíli.
Každopádně pokud to nejde, tak ji dejte reklamovat, když je v záruce, tak je to zdarma, oni vám už řeknou co s ní je.

Chápal bych, kdyby netiskla celkově, ale nevím proč jen jednu barvu.


Avatar uživatele
Zlatý

Netuším, odkud jsi, ale:
1. velmi pravděpodobně je vadná cartridge (zvlášť, pokud není original), takže reklamuj tu cartridge (resp. obě)
2. pokud sestra nutně potřebuje nějaký tisk, pak
a) v super-hyper koupíš náhradní (original) i zítra
b) mnohde existují CopyCentra otevřená i zítra (opět často v OC)
c) nemá sestra kamarády/ky? (nebo ty, rodiče...)
;-)
Bohužel - podle popisu závady ti nejsem schopen poradit nic jiného.


Avatar uživatele
Pokročilý

Může to být způsobeno vzduchovou mezerou mezi zásobníkem barvy a tryskami. Opravu provádím tak, že si natáhnu do stříkačky trochu barvy z lahvičky a pomocí hadičky ji protlačím přes odběrný trn do trysek. Pozn. všechny nástroje musí být dokonale čisté. Zjednodušeně by šlo hadičkou *fouknout* do odvětrávacího otvoru nasazeného zásobníku, tím by se měl inkoust posunout do trysek.


Avatar uživatele
Pokročilý

Pokud se na tiskárně delší dobu netisklo, mohl v tiskové hlavě zaschnout inkoust. U této tiskárny není tisková hlava součástí náplně, jako to bývá u některých tiskáren, takže výměnou inkoustu se to nevyřeší. Většina podobných tiskáren má tiskovou hlavu vyjmutelnou. Ta pak jde v případě ucpání vyčistit například v teplé destilované vodě. Vaše tiskárna, ale podle všeho má hlavu napevno, co jsem se díval, stěžuje se na to na netu hodně lidí a řešením je zpravidla koupě nové tiskárny. http://h30434.www3.hp.com/… Proti zasychání inkoustu se dá dělat jen jediná věc - pravidelně tisknout. Ale to leze do peněz, takže se podobný problém stává mnoha lidem.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele

anonym

Děkuju moc, ne sestra kamarádky nemá -.- je totiž zapřklá a protivná -.- 24 hodin denně -.-
A rodiče taky nemají :/
A co je to to OC?

Avatar uživatele
Bronzový

ahold

OC = obchodní centrum

 

Zajímavé otázky v kategorii Volný čas a hobby

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Volný čas a hobby

Zlatý Drap 881
Zlatý annas 868
Zlatý quentos 861
Zlatý hanulka11 556
Zlatý mosoj 542
Zlatý led 473
Zlatý marci1 459
Zlatý gecco 385
Zlatý iceT 373
Zlatý panenka 367

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.