Avatar uživatele
M+M

Poradíte, jak se postarat o rybku? Více v popisu.

Dobrý den , dostal jsem z recese rybičku závojnatku , tak jsem koupil 20l akvárko s poklopem a světlem , kameny na dno , umělé rostlinky , filtr , ale jsem uplný laik prosím poraďte jak se postarat o tuto rybku a jaká jiná rybka se k této hodí aby tam nebyla tak sama , jak často krmit ? jak často měnit vodu v akvárku ? děkuji Třetina Martin

Původní neotázka
Dobrý den , prosím poraďte amatérovi děkuji Třetina

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2796 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Do 20 litrového akvárka žádnou další rybu nedávej. I na jednu závojnatku je malé. O relevantní odpověď požádej na specializovaném akvaristickém fóru.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
pucipuci