Avatar uživatele
M+M

Poradíte, jak se postarat o rybku? Více v popisu.

Dobrý den , dostal jsem z recese rybičku závojnatku , tak jsem koupil 20l akvárko s poklopem a světlem , kameny na dno , umělé rostlinky , filtr , ale jsem uplný laik prosím poraďte jak se postarat o tuto rybku a jaká jiná rybka se k této hodí aby tam nebyla tak sama , jak často krmit ? jak často měnit vodu v akvárku ? děkuji Třetina Martin

Původní neotázka
Dobrý den , prosím poraďte amatérovi děkuji Třetina

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2796 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Lamalam

Do 20 litrového akvárka žádnou další rybu nedávej. I na jednu závojnatku je malé. O relevantní odpověď požádej na specializovaném akvaristickém fóru.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
pucipuci

Závojnatce nevadí, když je sama, vzhledem k tomu, že jste koupil umělé rostliny, bude potřebovat kyslík. Existují kyslíkové tablety, které se dávají do akvárka třeba po půlce.2× týdně. Doporučuji ale koupit živou rostlinu a bude o kyslík postaráno. Není dobré vodu měnit, k vůli jedné rybce nemá smyl kupovat kyslíkové zařízení. Vodu jen dolévat a pokud se budou třeba dělat řasy, tak koupit takovou tu rybičku, co leze po skle a a řasy baští, teď nevím jméno, ale v obchodě budou vědět. Raději se zeptat, zda se se závojnatkou snese, závoj. je dost agresívní rybka. Krmit suchým krmivem po troškách 1–2× denně. Někdy jsou v balení velké vločky, tak je mezi prsty rozmělnit. A sypat malinko, aby to stačila zbaštit a zbytečně to nepadalo na dno, kde to pak kvasí. Vodu jsem vyměňovala asi co 4 měsíce, ale ne celou. Odlila do kyblíku tu vodu z vrchu, přendala rybku a zbytek vylila, kameny pořádně propláchla. A dolila už vychladnutou převařenou vodou. Rybka žila 2 roky, dokud se k ní nedostala kočenka, která ji měla na dívání, ale jednou přišla na to, jak odkrýt kryt. Nedávat vodu až k vrchu akvárka, některé ryby jsou kamikadze a jsou schopny z něj vyskočit. Když jsem našla v jabku nebo švestkách malého červíka, nebo se mi v bečce venku vylíhly komáří larvy, tak jsem je rybce dala. Ale pár a propláchla přes sítko. A také zbaštila ty malé octové mušky, kterých teď bude hodně.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kepler

Třeba http://akva.po­radna.net/ Pokud se chcete akvaristice opravdu věnovat, doporučuji koupit si knížku o ní. Je to obsáhlá tématika a jednotlivými dotazy se toho mnoho nedovíte.

před 2796 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Zvířata