Avatar uživatele
Mexxyn

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s iTunes Store a tím, jak u nich fungují platby ?

Před několika dny jsem si do notebooku stáhla aplikaci iTunes, protože jsem si chtěla stáhnout (koupit) jednu písničku, která se prozatím jinde nedá sehnat. Při registraci jsem vyplnila číslo své platební karty, písničku jsem stáhla – vše v pohodě. O pár dní později mi na email přišla „účtenka“ s tím, že platba byla účtována na mojí kartu, ale v internetovém bankovnictví se mi žádná taková platba nezobrazila. Proto se chci zeptat, zda někdo nevíte, jestli mám položku považovat za uhrazenou či ne. Nerada bych z toho měla nějaký problém.
Předem díky za radu.

Zajímavá 0 před 3959 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
JanRadovan

Ahoj,
pokud jsi zadala platné údaje své karty a platba v pořádku odešla (tj. písnička šla stáhnout a dorazilo potvrzení od Applu iTunes), tak nic nemusíš řešit, je to uhrazeno. V internetovém bankovnictví to možná uvidíš až během následujících dní, bankám toto často trvá.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
cochee

Je třeba si ve vaší bance zjistit, jestli máte pro svou kartu povoleny transakce pro nákupy na internetu, obvykle se to nazývá e-commerce. Pokud ano, nic se neděje, platba se akorát objeví jako blokace částky peněz a o tuto částku se sníží disponibilní zůstatek, platba se pak zobrazí během pár dnů, až to projde celou bankovní mašinerií. Pokud e-commerce povolené nemáte, zkuste se v bance domluvit, ať vám je povolí. Někdy to povolí, někdy ne – záleží na konkrétní bance a na typu vaší karty. (V tom případě ale platba neproběhla.)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek