Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den, máte někdo zkušenosti s iTunes Store a tím, jak u nich fungují platby ?

Před několika dny jsem si do notebooku stáhla aplikaci iTunes, protože jsem si chtěla stáhnout (koupit) jednu písničku, která se prozatím jinde nedá sehnat. Při registraci jsem vyplnila číslo své platební karty, písničku jsem stáhla - vše v pohodě. O pár dní později mi na email přišla "účtenka" s tím, že platba byla účtována na mojí kartu, ale v internetovém bankovnictví se mi žádná taková platba nezobrazila. Proto se chci zeptat, zda někdo nevíte, jestli mám položku považovat za uhrazenou či ne. Nerada bych z toho měla nějaký problém.
Předem díky za radu.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj,
pokud jsi zadala platné údaje své karty a platba v pořádku odešla (tj. písnička šla stáhnout a dorazilo potvrzení od Applu iTunes), tak nic nemusíš řešit, je to uhrazeno. V internetovém bankovnictví to možná uvidíš až během následujících dní, bankám toto často trvá.


Avatar uživatele
Stříbrný

Je třeba si ve vaší bance zjistit, jestli máte pro svou kartu povoleny transakce pro nákupy na internetu, obvykle se to nazývá e-commerce. Pokud ano, nic se neděje, platba se akorát objeví jako blokace částky peněz a o tuto částku se sníží disponibilní zůstatek, platba se pak zobrazí během pár dnů, až to projde celou bankovní mašinerií. Pokud e-commerce povolené nemáte, zkuste se v bance domluvit, ať vám je povolí. Někdy to povolí, někdy ne - záleží na konkrétní bance a na typu vaší karty. (V tom případě ale platba neproběhla.)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Hudba, film a TV

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Hudba, film a TV

Zlatý iceT 777
Zlatý briketka10 583
Zlatý annas 576
Zlatý quentos 506
Zlatý marci1 428
Zlatý Drap 402
Zlatý bolak 345
Zlatý led 332
Zlatý hanulka11 271
Zlatý mosoj 216

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.