Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den, chci se zeptat, jakou lhůtu má Cestovní kancelář na vyjádření k mému doporučenému dopisu- stížnosti Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Pokud zmiňovanou ´stížností´ rozumíte REKLAMACI, tak ji musíte uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří měsíců od skončení zájezdu.

Cestovní kancelář má poté na její vyřízení třicet dnů. Pokud ji vyhodnotí jako neoprávněnou, nezbývá než se obrátit na soud.

Pokud se ale jedná ´jen´ o stížnost, která nemá charakter reklamace, tak žádné zákonné lhůty neexistují a CK vám odpoví ve lhůtě, kterou má stanovenou interními předpisy případně ve shodě s etickým kodexem, který by každá CK měla dodržovat, pokud se chce vyhnout problémům s případným vylučováním z Asociace CK.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1812
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 657
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 388
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.