Avatar uživatele
Registrovaný

Dobrý den , byl mi předepsán augumentin na 10 dní stane se něco když je přestanu brát po 7 dnech?

Dobrý den , byl mi předepsán augumentin na 10 dní stane se něco když je přestanu brát po 7 dnech? po 5 dnes užívání sem odehrál fotbaloví zápas jaké jsou možná rizika ? cítil jsem se dobře ted to ovšem tvrdit nemohu děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Augmentin (antibiotikum) se dobírá většinou celé balení, neurčí-li lékař jinak... tzn. i po odeznění prvotních příznaků nemoci. 14 tablet = léčba na týden --> kontrola u lékaře.
Berete-li ATB, je hazardem při tom sportovat, natož odehrát zápas. Nedivte se, že je Vám opět mizerně. To nevíte, že máte být v klidu?

Pokud přestanete brát ATB předčasně, může nastat situace, že Vám ATB přestane zabírat.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

No,já nevím,ale už je vám asi hej,že?Já po něm chrupčila a brala jsem 2 denně.Nezahrávat si,dobrat,nebo opravdu nastane situace,kdy budete prosit,aby zabral...a nepřijde nic,nezabere.Málo mladých sportovců zkolabovalo,že?Tak sportu zdar a fotbalu zvlášť!Jste už asi dospělý, víc hubovat nebudu.


Avatar uživatele
Zlatý

Užívání antibiotik je časově určeno tak, aby došlo k úplné likvidaci bakterie která nemoc způsobila. Pokud k její likvidaci nedojde, stává se bakterie na příslušné antibiotikum resistentní. Je vidět že vyléčen jste nebyl.
Menší chybou by bylo brát ATB a odehrát ten zápas. Teď s tím již nic nenaděláte. Augmentin se bere na záněty močových cest a pod. Jestli jsem se strefil sledujte se a při zvýšené teplotě nebo zhoršení příznaků mažte k doktorovi, hrozilo by rozšíření zánětu na horní močové cesty ( ledviny) a to je již nebezpečné.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

kaca9

No shrnul bych to takto antibiotika jsem dostal balení 21 tablet (10 dní ) problém s horními cestami dýchacími .... po návštěvě lékaře mi již po dvou dnech bylo dobře a cítil se fit .. zápas jsem odehrál po týdnu užívání antibiotik což už je téměř konec .... ale jak jsem již zmínil cítil jsem se fajn ted nemoc už vůbec necítím ale je mi zle od žaludku průjmy což je normální u antibiotik pocit na omdlení a ruce se mi objevila velká červená skvrna která svědila / pálila a po 3 dnech sama zmizela myslíte že už augmentin můžu vysadit ? dnes je to 8 den co ho beru ale myslím si že mi ted spíš jen škodí než je k užitku :-(

Avatar uživatele
Stříbrný

Dochy

můj názor: bez porady s lékařem ATB nevysazovat. Tohle není nic v čem Ti může někdo v diskusi na dálku pomoct.

Avatar uživatele
Stříbrný

Dochy

Vždyť se o tom poslední dobou mluví furt, že kvůli zbytečnému předepisování ATB a nedodržování léčvy ATB získávají breberky imunitu a spousta lidí na to pak doplácí.
Tedy: Nevyžadovat ATB když to nneí třeba a když to je třeba, tak jednoznačně brát dle doporučení lékaře. Zmírnění stavu ještě neznamená, že je po breberkách.

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Dochy.
Nedělejte závěry a nedávejte babské rady když nevíte o jakou nemoc šlo !!!

Avatar uživatele
Stříbrný

Dochy

Tak teď netuším, co se vám nelíbí. Co jsem psal jsou obecná pravidla, která většina lidí zná, bohužel ne všichni se tím řídí.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1608
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.