Avatar uživatele
Pokročilý

Dnes jsem začala běhat. Chci se zeptat kolikrát týdně mám běhat, aby to mělo očividné výsledky?

Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Když chceš výsledky vidět: Odborníci říkají 3x týdně, maximálně obden.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

ja zacla behat deset minut v kuse,pak patnact,pak tricet minut,pak hodina.po roce hodina ctvrt,po roce a pul,hodina tricet minut,ted behavam dve hodiny a az dobehnu,dám ctyricet minut rychle chuze.je to zavislost,jako droga.prijdes tomu na chut,a stale zvysujes.dulezite je,napriklad kdyz bezis tricet minut,prvnich patnact minut jen zlehka bezet,nedavat do toho sílu,a tech druhych patnact minut,uz muzes zrychlit.tak si rozdelis energii,a vydrzis celych tricet minut.


Avatar uživatele
Zlatý

To je individuální. Nastav si to tak, ať vydržíš - výsledky budou, pokud budeš běhat dlouhodobě, ne že se za jeden-dva týdny strháš a odpadneš.


Avatar uživatele
Zlatý

Jaké výsledky? Chceš zhubnout? Nebo běháš vytrvalostní běh nebo sprinty a chceš vědět, kdy se zlepšíš?
A výsledky? Záleží na počátečním stavu, na tvé kondici na tvém cíli, ...


Avatar uživatele

Kajdo, začala jsi dnes běhat a chceš vědět, jak dlouho bude trvat, až to na Tobě bude poznat? Tak za všechny ty dále uvedené odpovědi Ti to shrnu:
Když se Ti běhání bude líbit, přijdeš na chuť tomu, abys to dělala pravidelně, tak budou ty výsledky vidět docela rychle. Nejdříve při pohledu do zrcadla, kde uvidíš spokojenější a zdravější výraz, protože budeš dělat něco pro své zdraví. To může "naběhnout" už tak po 2 týdnech.
Budeš celkově zdravější a pružnější, zpevní se Tvá postava a bude se Ti lépe dýchat. Toto záleží na kilometrech, které uběhneš a jak často budeš běhat. V neposlední řadě zeštíhlíš, a to pro změnu záleží na intenzitě a četnosti pěstování tohoto sportu.
Před pár lety jsem běhala s kamarádkou každý večer asi 3 km. Část cesty jsme běžely, potom to prostřídaly rychlou chůzí a zase běžely. Někdy jsme střídaly rychlé sprinty a pomalejší běh.
Bylo to bezvadné. Prima pocit, že pro sebe něco dělám, otužilost a tudíž žádné nemoci a nesporně optimističtější nálada. Těšila jsem se každý večer, až už Jana přijde a můžeme vyrazit. Bohužel, začala pít a byl konec. Běhat samotná jsem si netroufla, tak bezpečno u nás nebylo.


Avatar uživatele
Zlatý

Tak často jak můžeš. Čím častěji tím lépe. Osobně jsem začínal běhat asi ve 35 letech a skončil jsem někdy kolem 50 pro nemoc. Ve 40 jsem bez problémů uběhl maraton ale ne na čas. Začínal jsem z nuly měl jsem dva okruhy jeden 5 km a jeden 10 km, ty jsem střídal podle toho jak jsem se cítil. Účinek to mělo tak od 100 km za měsíc. V době své největší výkonnosti jsem naběhal tak 250 km za měsíc + ještě někdy jízdy na kole.
Dnes je všechno pasé !!!

Nepodceňuj obuv !!!!
Doplňuji:
http://www.odpovedi.cz/…


Avatar uživatele
Zlatý

To je individuální. Můžeš jednou vyběhnout, vymknout si kotník a výsledek bude očividný.


Avatar uživatele
Registrovaný

Já začínala tak že jsem běhala 3xtýdně!!!

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Hlavně neposlouchej ty rady od lidí kteří v životě neuběhli ani metr.

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Pro začátek je dobré střídat běh s rychlou chůzí. Je totiž třeba běhat v aerobním režimu aby to mělo příznivý vliv na tělo. Na tomto serveru to někdo dobře v minulosti popisoval. Zkus si zadat do vyhledávače.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.