Avatar uživatele
Kopačka

Dne 31.1.2012 jsem reklamoval e-mailem výši vyúčtování a dodavatel mi odpověděl až 2.4 a zamítl mi ji.

Ze zákona má mi odpovědět do 30 dní.Můžu s tím něco dělat,když se mi ozval až po 2 měsících?

Zajímavá 0 před 4384 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
fablen

Pokud se jednalo o nějaký zásadní problém s reklamací, určitě bych volila písemnou cestu a minimálně doporučený dopis (spíš na doručenku). Pokud reklamaci zamítl, pak Vám uvedl důvod, proč tomu tak bylo. My tady těžko poradíme, když neznáme podrobnosti, čeho se vše týkalo a jak se k tomu dodavatel vyjádřil.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

V každém případě je potřeba fakturu nejdřív zaplatit a teprve následně řešit reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek zaplacení.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Dodnes platí to, že reklamace se posílá dodavateli písemnou formou doporučeným dopisem. Toto je totiž jedině prokazatelné datum (potvrzení poštou na podacím lístku), které připouští i soud.
Dodavatel Vám musel ve svém zamítnutí reklamace uvést důvod, proč reklamaci neuznává. Pokud by byl jediným důvodem neuznání reklamace pozdní termín uplatnění reklamace, tak by zřejmě dodavatel nereagoval vůbec. Takže musí jít o důvod jiný a ten je těžké posoudit, pokud jste jej zde neuvedl.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek