Avatar uživatele
Registrovaný

Dne 31.1.2012 jsem reklamoval e-mailem výši vyúčtování a dodavatel mi odpověděl až 2.4 a zamítl mi ji.

Ze zákona má mi odpovědět do 30 dní.Můžu s tím něco dělat,když se mi ozval až po 2 měsících?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pokud se jednalo o nějaký zásadní problém s reklamací, určitě bych volila písemnou cestu a minimálně doporučený dopis (spíš na doručenku). Pokud reklamaci zamítl, pak Vám uvedl důvod, proč tomu tak bylo. My tady těžko poradíme, když neznáme podrobnosti, čeho se vše týkalo a jak se k tomu dodavatel vyjádřil.


Avatar uživatele
Zlatý

V každém případě je potřeba fakturu nejdřív zaplatit a teprve následně řešit reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek zaplacení.


Avatar uživatele

Dodnes platí to, že reklamace se posílá dodavateli písemnou formou doporučeným dopisem. Toto je totiž jedině prokazatelné datum (potvrzení poštou na podacím lístku), které připouští i soud.
Dodavatel Vám musel ve svém zamítnutí reklamace uvést důvod, proč reklamaci neuznává. Pokud by byl jediným důvodem neuznání reklamace pozdní termín uplatnění reklamace, tak by zřejmě dodavatel nereagoval vůbec. Takže musí jít o důvod jiný a ten je těžké posoudit, pokud jste jej zde neuvedl.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Bydlení a zahrada

Zlatý Drap 929
Zlatý mosoj 862
Zlatý hanulka11 500
Zlatý gecco 416
Stříbrný cukrar 296
Stříbrný elektrikář 247
Zlatý venkovan 237
Stříbrný honza19hk 235
Zlatý Hlada 234
Zlatý annas 224

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.