Avatar uživatele
Čt4

Dějepis,Zeměpis nebo Přírodopis :)?

Jaký předmět z týhlech ‚oddychových‘ jste měli rádi/máte. A nebo naopak přímo nesnášeli ;)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3984 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Michal Kole

Ono ani nezáleží na předmětu, ale spíš na učitelce jak k tomu připtupuje

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
M.

Nikdy mě moc nebral zeměpis, i když chci v budoucnu cestovat. Možná to bylo učitelem a před ním půl roku učitelkou.
Jinak dějepis mě bavil vždy podle obdoví. Baví mě hodně pravěk, Egypt a tak podobně + 2. světová válka.
Přírodopis mě bavil skoro vždy, kromě šutrů.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
huxa

Dějepis mne vcelku bavil, neboť jsem měl dobrou učitelku a také sem se jej dokázal naučit (psali jsme si vše heslovitě), v 9. třídě jsem měl čtverky, protože jsem se víc zajímal o spolužačky než o výuku :) Teď na střední mě už začíná bavit, neboť bereme novodobé dějiny, ale zase si to píšeme zdlouhavě a to mi nejde se naučit…
Zeměpis mě nikdy nebavil, ale pouze hodně mi šel a kdyby učitelka nebyla pí*a a zasedlá na mě, měl bych z něj bez problémů jedničky :)
Na přírodopis jsme měli suprového učitele, který téměř pořád vykládal vtipy a historky, také nás bral jako lidi sobě rovné a né jako ostatní učitelky-jako práci. Kdybych nebyl takový lajdák, i z něj bych měl jedničky :) Teď máme biologii, zde to je švanda, neboť si můžeš ve vyučování shlédnout pár filmečků, pokřoupat brambůrky a testy se základními znalostmi napíšeš na trojku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ginze

Zeměpis jsem vždycky nesnášela a musela jsem se hodně učit, abych neměla na vysvědčení trojku. Prostě mi to nikdy nešlo a nepamatuji se, co kde je.
Přírodopis jsem měla asi nejraději, přijde mi to jako celkem oddychový předmět :D On i dějepis ušel, ale to je tím, že jsme na něj měli dobré učitele, jinak mě to moc nebere.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce