Avatar uživatele
weronika

dá se ve westernovém ježdění užít stehení sed?

Doplňuji:
víš já pochopila že tady se mohu na cokoli zeptat..a jen mě to zajímalo víš? já to nechci dělat a právě proto se obracím sem s nadějí že mi někdo poradí stručně a jasně..vím že si toho mohu načíst na internetu ale na jedné stránce tvrdí to a na jiné úplný opak a když si v tom chce člověk udělat jasno tak se chce obrátit někam kde mu stručně a jesně pomohou..pár mích dotazů je jen tak pro mou zajímavost a bohužel není zas tolik času abych to hledala po internetě..tak mi nezbívá než se tu dál ptát a tyto komentáře že že jsem samouk atd.budu muset přežít…anebo a ni nemusím číst vždyť se tady člověk ptá nekdo ho začne poučovat a přesto ani tomu člověku neporadí..to se potom vůbec nemusí vyjadřovat…a promiň jeslti se tě to nějak dotklo ale nevím jak jinak to napsat…snad o otm jsou tyto stránky aby se člověk ptal a dostával odpovědi… je mi líto že někdo to bere tak že si to má najít na internetu..však já hledám!!ale přes vás ,a bohužel bez úspěchu .-(

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4365 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Ty jsi samouk? Je docela problematické pokud nemáš žádné nebo málo zkušeností, něco podnikat když nemáš trenéra nebo jsi neprodělala nějaký výcvik.Je to i docela nebezpečné,kdyby se ti něco stalo,koník tebe nebo sám se poranil,co si sama počneš? Na všechny tvoje otázky ,všechno,co potřebuješ vědět a spoustu čtení a informací navíc najdeš na : www.distanc.cz :D
Doplňuji:
Když nemáš čas a zájem ani si najít něco na netu,tak to sice nechápu,ale odkaz jsem ti napsala,tak hledat nemusíš,ale číst už budeš muset sama.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
kamila44444

Stehenní sed se užívá jen v anglickém stylu ježdění. Ve Westernu jen sedíš a nebo jen trochu nadzvyhneš zadek. V anglii je to těžší.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.