Avatar uživatele
Pokročilý

Dá se tímto jídelníčkem zhubnout? Popřípadě co byste změnili?

snídaně: Ovoce, Čaj
Svačina: rohlík, čaj
Oběd: 1 Palačinka ( s tím nic neudělám, máme je ve škole)
Svačina: Jogurt
Večeře: Caprese (rajče s mozzarelou)
Pitný režim: 2-3 litry pití
Cvičení:50x sedylehy, 50x dřepy, 50x zvedání pánve, 50x hmyty a nůžky + 1,5 h trénink



Předem děkuji za odpověd:-)
Doplňuji:
14 let, 160 cm, 52 kg

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Zhubnout se dá - ale je to jídelníček dost nezdravý...
;-)
Kde máš nějaké ´rozumné´ bílkoviny? - ten jogurt a kousek mozzarelly to ´nevytrhne´.
Ke snídani bys měla přidat kus masa*) nebo sejra, k obědu maso, večeře OK (i když - po tejdnu už bych se na ten sýr bez chuti asi těžko i jen podíval).
Cvičení - netuším, jakou máš konstituci a co je "trening" - ale to se domluv s trenérem...
___
*) kvalitní šunku (např.), ale lépe třeba roastbeef, rybu...

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Dámy a pánové odpovídající,všimli jste si vůbec,že slečna dle rozměrů nepotřebuje ale vůbec nějaké hubnutí....zejména pokud cvičí a ještě chodí na tréninky

http://www.bezhladoveni.cz/…


Avatar uživatele
Zlatý

Cvič a trénuj si do aleluja, ale s tímto "jídelníčkem" můžeš akorát onemocnět.
Jez kvalitní maso, ryby, sýr Cottage nebo tvrdý sýr, zeleninu, ovoce, luštěniny, celozrnné pečivo. :-)


Avatar uživatele
Bronzový

Pro 14 letou dívku naprosto nevhodný jídelníček (maximálně na 1 týden), po tomhle ti za chvíli začnou padat vlasy a zničíš se. S tímto množstvím tekutin si koleduješ o odrovnání ledvin :(
"Sedylehy" jsou zcela nevhodný a řadu let i ve školách zakázaný cvik (jen někteří kantoři to neví). Zničíš si páteř, břicho lze posilovat šetrněji a účinně.
Važ si svého zdraví! Se svými mírami nepotřebuješ hubnout :-).
Jez pravidelně á 3 hodiny, menší porce stravu pestrou a vhodnou pro svůj věk, zátěž a vývoj.
Nesmíš hladovět. Poslední lehká strava 2h před spaním.Vzdej se či omez jen sladkosti z bílého cukru.


Avatar uživatele
Bronzový

Napiš svou váhu, věk a výšku.
Jogurt by sis měla dát bílý a nízkotučný. Ohledně pití, ráno klidně nějaký ovocný džus, nejlépe vymačkanou šťávu s vodou nebo přímo z odšťavňovače, před během a po tréninku jenom vodu a nepřehánět to.
Pokud cvičíš kvůli váze a ne kvůli svalům, tak cvič hlavně ráno, na svaly večer.
Žádné bílé pečivo! Večeři min. 3 hodiny před spaním.
Ohledně toho cvičení se dá radit až podle tvých tělesných proporcí, nejlépe se dojdi zeptat do místní posilovny nebo fitness centra, přes internet to jde těžko.
Doplňuji:
iceT
Právě proto jsem po ní chtěl aby doplnila ty svoje proporce :)

S ohledem na ně ti doporučím jít na vyšetření k odborníkovi, jaké máš množství tuků a cukrů v těle apod. BMI je čistě orientační test a nedává pevné údaje, protože počítá s "normální" postavou. Pokud třeba člověk váží při 180cm 110 kilo, tak mu BMI vyhodí obezitu ale že je to kulturista mu už nepoví... Takže naše slečna může mít klidně většinu váhy tuku a pak je BMI k ničemu ale to už musí vědět ona sama.


Avatar uživatele
Stříbrný

Nedá. Akorát ještě přibereš jojoefektem. Co budeš mít na jídlo za sacharidy? Palačinku a rohlík za celý den? To je ubohost i při normální činnosti, ne pokud zapojíš ještě dvouhodinový trénink.

Pokud jsi mladá, hlavně vynechej z jídelníčku slazené nápoje (slazený čaj klidně, coca-cola ne) a také nejez tučná jídla, sacharidů potřebuje člověk hodně, tuků jí většinou mnohonásobně více, než potřebuje.


Avatar uživatele
Pokročilý

Rohlík a palačinku zkus vynechat a pij jen vodu. Ale podle tvých tělesných parametrů myslím, že nepotřebuješ hubnout! :)


Avatar uživatele
Zlatý

Nevyvážený jídelníček bez bílkovin, koleduješ si o zdravotní problémy. Ve 14 letech bych s vlastním, amaterským jídelníčkem nehazardovala. Raději se zeptej odborníků.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

mojitek

na lačný žaludek ovoce určitě NE !

Avatar uživatele
Bronzový

Questman

huxa
Tak to je samozřejmě nesmysl. Nemůžeš říct, čeho jí člověk nejvíc, záleží odkud je, jakého je pohlaví atd. atd. Jinak pokud bys to bral statisticky, tak mladí lidé většinou přijímají nadbytek sacharidů a ne tuků ale zase, záleží člověk od člověka.

Avatar uživatele
Stříbrný

huxa

Naprosto v klidu to můžu říct, neboť existují díkybohu různé výzkumy a statistiky. Sacharidů můžeš denně sníst třeba půl kila a při dvouhodinovém tréninku je spálíš. Tuky nikoliv.

Avatar uživatele
Bronzový

Questman

Takže milá sportovkyně,
hned po ránu hrnek cukru, budeš zdravá jako rys avšak pozor! střež se tuků! cukrů kila můžeš jíst :D

Každopádně hned první nesmysl je, nechat si sestavovat jídelníček od cizích lidí z internetu, měla by si zajít k výživovému poradci nebo alespoň k doktorce :)

Avatar uživatele
Zlatý

arygnoc

tak s týmto jedálničkom sa dá tak umrieť.
to nie je strava pre dospievajúceho/dospelého človeka.
a k tomu ešte cvičiť.

DaniSimk, s prepáčením, ste smaovrah, a to ešte hlúpy, lebo sa pred smrťou budete týrať hladom.

už som to tu hovoril 1000x - a v lište vám určite ohľadne >hubnutí< vyskočilo x otázok, že >hubnutí< nie je jednorázová záležitosť, ale zmena životného štýlu, teda dodržiavať nejaké zásady na udržanie si postavy po celý život - a nehrešiť (hranolky, coly, fast food, biele pečivo, cukor, ...).

takže si prejdite tie otázky, tám toho máte hafo.

a ohľadne toho jedálnička - prestaňte blbnúť a zvoľte, keď už tak, bielkovinovú diétu - chudé mäso (kuracina, ryby), k tomu ale nie cestoviny, hranolky, tuky a kompóty, ale nemastené zemiaky (brambory) či ryžu.

a môžete sa najesč do sýtosti.
ovocie nie je na škodu, ani tekutiny nie.

držím palce a prajem nájdenie zdravého rozumu.

Avatar uživatele
Zlatý

arygnoc

tak po doplnení otázky:

nejaká diéta je totálna kravina.
proste niet dôvodu.

leda by ste chcela vyzerať ako rtg snímka alebo stratiť tieň.

takže - nedržim palce - a hľadajte zdravý rozum.

Avatar uživatele
Bronzový

Questman

Co vám vadí na tom cvičení?
Z toho co napsala se dá soudit, že chodí na tréninky (čeho?) takže se asi nějakému sportu věnuje a pokud už takhle cvičí delší dobu a zvládá to, tak nevidím důvod zvolňovat :)
Jasně, pokud teprve začíná a tohle si napsala z hlavy, tak je to jiná...

Avatar uživatele
Stříbrný

huxa

Vyjímečně s arygnocem naprosto souhlasím-cvičení pouze dopňoval, stejně jako já, že s takovým jídelníčkem to je blbost na entou.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1277
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 990
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.